#noreconduct
Jo election hartay han wo vote dubara he count krwatay han, sindh mein asa b students han jnho ne 190 score kya ,unho ne kesa kia??? karna wala kesa b kar jata han , idky were are making itna issue ....
#norecoduct
#norecoduct
We asked you to delay , asked nahi balkay we begged you k hmari life ka sawal ha delay kr dain cause that corona situation tab sindh govt ne kuj nh kya , where was @AzraPechuho Tab??
Kheir hum jab tk maslay naw krein larhein nah tab tk sukoon thori aaega hmein
#noreconduct
Sindh should prefer quality over quantity , reconduct krwa k kaam marks walay bachon ko b pass kr denga , theek ho he naw jaen phr halat asa province ka
The test was best , hmara choro i'll suggest har saal pmc ko test lena chaye , kaam sa kaam insaaf toh hoga
#noreconduct
Sindh should prefer quality over quantity , reconduct krwa k kaam marks walay bachon ko b pass kr denga , theek ho he naw jaen phr halat asa province ka
The test was best , hmara choro i'll suggest har saal pmc ko test lena chaye , kaam sa kaam insaaf toh hoga
#noreconduct
Jab hum bol raha thay abh is situation mein test nh hona chahye tab no one took action, or ab jab test hogya sab kuj hogya now they are saying that was not fair enough, itna hi khayal tha hamara toh tab krta naw jab we were asking to delayyy
#noreconduct
#noreconduct
Jo election hartay han wo vote dubara he count krwatay han, sindh mein asa b students han jnho ne 190 score kya ,unho ne kesa kia??? karna wala kesa b kar jata han , idky were are making itna issue ....
#norecoduct
#norecoduct
We asked you to delay , asked nahi balkay we begged you k hmari life ka sawal ha delay kr dain cause that corona situation tab sindh govt ne kuj nh kya , where was @AzraPechuho Tab??
Kheir hum jab tk maslay naw krein larhein nah tab tk sukoon thori aaega hmein
#noreconduct
Sindh is never fair enough , i think this was first time jab key nahi kharedi gae , agar kharedi gae b toh it was fake warna sindh agar test leta ha toh har saal seats bikti han ,
#noreconduct
Sindh is never fair enough , i think this was first time jab key nahi kharedi gae , agar kharedi gae b toh it was fake warna sindh agar test leta ha toh har saal seats bikti han ,
#noreconduct
Jab hum bol raha thay abh is situation mein test nh hona chahye tab no one took action, or ab jab test hogya sab kuj hogya now they are saying that was not fair enough, itna hi khayal tha hamara toh tab krta naw jab we were asking to delayyy
#noreconduct