BELAJAR TAHAN MULUT, JANGAN SUKA “COMPLAIN”
Korang mesti pernah dengar ayat macam ni :
"Sorry la. Tak makan ikan sungai. Hanyir".
"Aku takkan makan petai plastik tu. Hancing".
"Eiii...kuatnya bau tempoyak ni. Pening".
THREAD
Abang sulung aku pernah kena pukul ramai-ramai dengan lebih dari 20 orang.
Alasan kena pukul sebab dia tak undi cikgu favorit mereka.
Ayah aku terus gegar sekolah dan bagi pengetua 2 pilihan.
Buang sekolah semua yang terlibat atau jadi kes polis.
Berlaku di SMV Kota Tinggi
Aku nak repost balik tulisan Che Ta @ Rozita Che Wan di Instagram tentang kes kematian adik Zara Qairina binti Mahathir. Zara dilaporkan kononnya terjatuh dari tingkat 3 asrama perempuan tanpa seorang pun sedar, datang bantu atau dengar apa apa. #JusticeForZaraQairina
Based on what the artist have spend for a stage like AJL kannnn, Macam dah boleh naik kan duit grand prize tu🫠
Or Macam kena Ada Hadiah (duit ) saguhati atleast for all the finalist , Sebab Semua spend tu.
✨💪🏼
Haha not me thinking how much each of them might have spend🥲
Semalam aku buat Grab. Dapat satu booking. Kereta aku standart 4 org je. Tapi tourist ni rupanya 5 orang - 3 adults 2 children. Aku cakap aku tak boleh bawak sbb insurance aku cover 4 passengers je. Tapi dia berkeras katanya dekat je pun nak pergi. Memang dekat tp aku tak nak 1/
Salam Owner Rumah,
Sila berhati-hati dengan bakal penyewa bernama Suzie Rozieana @ Naiemah Binti Bt Yaakub (62) & Mohd Shariff Bin Abdul Razak (60). Mereke adalah "hoarder". Perempuan trsebut influencer tiktok, dikenali sebagai "princess suzie/ungku suzieadriana/aunty pink"
Tu dia orang luar sibuk kata2 macam dia yang hadap isu ni ja 😂
LOL siap buat perbandingan Palestine.
Rohingya ni kami dah tolong banyak kali tapi tak reti bersyukur. Palestine kami tolong tapi dia tetap nak balik negara mereka tapi rohingya tak.
Ramai tak tau ada 1 app yang offer part time banquet hotel ni rupanya. Eish eish rugiiii, dah la gaji besar minimum RM10/h, time very flexible ikut mana korang free nak kerja, pastu dapat makanan free lagi pulak tu???
Meh I ajar step by step macamana nak apply kerja ni💗
I dah jumpa trick upload gambar & video kat status whatsapp tapi tak pecah. Sape tahh share harituh lupa lak. Cara dia send dlu kat personal chat, set to HD. Pastuh forward to status. Auto HD wehh kat status 🤣