Tak boleh benda2 cute ni. Nak gantung dkat handbag pun cute juga. Siapa ada beg brik?? Boleh la buat as accessories jadi cutesy girl
Beli sinii tau : https://t.co/pIg0oe09au
I stop pakai serum yg lain and pakai this brand sahaja. Now dah masuk 4 botol
Boleh beli sini. Dia jual dkat tiktokshop sahaja : https://t.co/T2mQPFUeLd
Tak percaya langsung i pakai 1 serum ni je kecut terus jerawat dan dpt pudarkan parut sekali. Bangga dgn diri sendiri sbb berjaya tackle my acne problem.
From this
Ni contoh i pakai. Best sangat weh. Suka sngat volume yg dia bagi. Tak besar sangat.
Kalau nak follow i boleh juga sbb i selalu live about this inner sanggul.
Tiktok i : https://t.co/KVU5gJHyAp
Kalau nak beli kat sini : https://t.co/yVQ8OZg2L8
Kalau korang cari inner sanggul yg affordable price, tapi volume dia bagi in medium size tak besar tk kecil, boleh try this brand. Dia ada banyak warna plus material dia soft cotton. Selesa tak mudah melorot . Kualiti mcm ni harga RM14.90 je
Beli sini : https://t.co/yVQ8OZg2L8
Adulthood yang i perasan mula berlaku dekat i
- Beli air Tealive or whatever dah tak ambik gambar
- Tak suka selfie
- Banyak ambil gambar guna rear camera
- Suka ambil gambar view instead of myself
- Semua asal boleh
- Redha kalau orang tak suka dah tak balas π«
@graphickitty @genshinswiftie Yess kari salmon ngam terok. I biasa akan grill/fried salmon first bagi kulit dia crispy sikit dulu baru masuk dlm kari. So good. Husb i makan smpai jilat pinggan coz he said 1st time makan kari salmon π
Dulu tak de rasa pun nak pakai inner sanggul. Tapi sekali dah try ehhh tersanggul beli warna lain. Material dia best, selesa nak pakai seharian. Mmg tak tipu. Dia tak besar sgt mcm brand lain. Murah je weh RM12 π
Ada warna lain. Tengok sini : https://t.co/HS6SzCtazz
Orang lain pakai kipas dalam 2-3 jam dah habis battery, tapi aku guna kdg seminggu pun belum habis battery. Mmg function terok eh kipas ni. 4500mAh battery. Kalah battery iphone π
Ada warna lain tau. Tengok sini : https://t.co/N8XjRF181U