Serius aku cakap. selalu jugak lah tetibe rase rindu dekat dye, teringat kat dye.. Allah hadirkan rasa tu semua mungkin sbb Allah nak rapatkan lg silaturrahim kiteorg.. terima kasih ya Allah kerana kau telah hadirkan dia WPNBWKNK dlm hidup aku..❤️🌹 #februari
Makin hari makin sayang.. seolah² kiteorg ni dah macam bff.. share sgale story dgn dye, dye pun share story dgn aku.. even dye jauh beza umurnya dgn aku, tp tak salahkan kalau dye jd bff aku? Kawan rapat aku? Lg pun kiteorg dah macam adk dgn kakak..
Makin lama makin rasa selesa, makin rasa sayang kat dia.. dia pun tanpa aku minta no. fon dia, dia sendiri dah buh dlm fon aku.. 😂 itu pun puncanya sbb ice blended 🤣 dgn ice blended tuh jgk lah our relationship makin lama makin rapat..
Sebab.. dari gelagat, kecomelan, dan kepandaiam dia "mengambil hati" aku tuh lah yg buat hati aku terpikat.. bahkan hati aku dah mula terbit rasa sayang pada dia.. aku mule rase selesa rapat dgn dia.. aku perasan aku start ngam ngn dye sejak bln februari..
Dalam ramai² anak murid aku tu, Allah telah hantarkan seorang anak murid yg paling istimewa dihati aku.. dia lain daripada yg lain.. kenapa aku kata begitu?
Alhamdulillah semenjak aku ditakdirkan mengajar di sebuah sekolah rendah agama ni, Allah telah hadirkan ramai orang baru dalam hidup aku.. Kawan sekerja, anak murid..
Korang tahu tak istana ni dekat mana? Kenapa dikaitkan dengan misteri??😮😮
Dengar cerita orang yang berdekatan tempat tu takut nak lalu dekat istana ni bila tiba waktu malam.. betul… https://t.co/UEFqhnvLKd
“Kita jangan sesekali malu untuk berdamping dengan orang soleh walaupun kita ahli maksiat .
Kerana di situlah nanti turunnya rahmat dan maghfirah Allah “
-creds to Ustaz