Bayangkan kau drive kereta,
tangan kau kat stereng,
Tiba-tiba ada tangan dari luar tingkap cuba control stereng kereta kau
Itulah rasa bila jadi Presiden FAM
Askar paling semak dalam Malaysia. Gaji pun federal bayar.
Lepastu hanya berkhidmat untuk si leher berlipat. Ada hati pulak tu nak keluar Malaysia.
Kakakaka
Azizulhasni Awang dah jadi atlet bawah TUJUH Menteri KBS yang berlainan. Tapi dia ada masalah dengan masalah dengan SATU sahaja Menteri.
Itu lah masalah bila lantik NEPOBABY jadi Menteri.
Permohonan Bergson, Hidalgo, Lowry dan Brad Tapp untuk jadi pemain naturalisasi begitu cepat diproses,
tapi Giancarlo Gallifuoco masih belum lulus lagi.
Adakah JPN di JB lebih pantas sebab buka lebih banyak kaunter berbanding JPN di KL?
Imagine game ni kat home Persib dan ultras Persib yang gila tu nyanyi lagu pemain palsu, pasukan penipu, cheaters, losers and so on. Confirm kalah JDT. Kita akan ke sana! (We will be there)
This man, that a Malaysian company would never hire, holds over 250 patents across a variety of disciplines related to the automotive industry. And he's had that hair for a long, long time.
Value the work, not the image.
Woi bangsat @FAM_Malaysia@MFL_MY@saifnasution . Apa cerita senang sangat bagi kerakyatan ni. Si shane lowry tu 37 tahun bodoh. Berapa lama je dia boleh sumbang untuk Malaysia? Corrupt siallll. Madani bangsat. Kerajaan paling corrupt
Hope Malaysian fans are ok with this happening for the next 50 years because this unbeaten run/league winning streak is not going to end. They'll cheat and bend the rules to benefit them and get away with it, and all that just to get knocked out in the AFC round of 16 every year
uni goes from 0 to 100 really quickly. you will go from chilling for four weeks to having five tests, three presentations, and seven assignments due in two days.
Anak Najib Razak si Nazifudin ulas pasal Tabung Haji is the funniest shit I ever heard.
Dia ulas pasal seleweng, pasal sakau.
Anak yang diberi makan dari hasil duit samun memang akan bercakap melalui jubur.
Barua ni belum bayar hutang income tax berjuta2 lagi kan?
this is not political, i’m just saying this as a malaysian- this is one of the best way a government can provide for their people.
every low income individual gets groceries money in their IC every single month.
kalau dapat cash, tahu2 laki kau perabis buat beli rokok.
Parlimen Subang pertama kali dimenangi oleh PKR pada 2013 dengan majoriti 6K++ undi. Sivarasa calon ketika itu mengalahkan calon BN.
Kemudian, Wong Chen masuk pada 2018 dengan majoriti yang sangat besar 90K++. Sekali lagi menang pada 2022 dengan majoriti yang lebih besar kepada RM100K++. Peningkatan jumlah majoriti ini penunjuk bahawa rakyat Subang mempercayai beliau untuk menjaga dan mengurus Parlimen mereka.
Tanya pula kepada Anwar Ibrahim. Beranikah Anwar Ibrahim kekal di Tambun untuk penggal kedua? Mampukan dia meningkatkan majoriti undi 3K++ yang diperolehi dalam PRU2022 kepada majoriti yang lebih besar dalam PRU16 nanti?
Dulu, rakyat especially yang atas pagar memilih PKR (Anwar) kerana percaya dia akan membawa agenda Reformasi. Sekarang? Sekarang semuanya jadi Reformati! 🫵🏼
Watch Rafizi’s podcast long enough until you realise mindset sakau in this country didn’t come from the poor.
It came from the elites since zaman dulu lagi.