Korang yang pengguna setia mesti tahu kan betapa laku keras nyee serum kami sampai putus almost 2months..sekarang kiteorang restock dan harga tak payah tunggu gaji kiteorang kasi untuk 50orang terawal sahaja !!! So cepat grab sekarang !!
KULIT KERING DAN BERJERAWAT ? DAH MACAM2 PAKAI DARI CLEANSER SAMPAI MOSTURIZER TAK JADI2.. -
-
Meh sini. Kami nak TOLONG dalam masa SEMINGGU je SKIN korang AKAN NAMPAK BERUBAHAN !! Korang pakai IMAGIC SERUM kami akan guide A-Z skincare routine korang. CEPAT2 GRAB SEKARANG !
IMAGIC SERUM hanya ada FEW INGREDIENTS sahaja. Korang perlu tahu tau. Lagi sikit ingredients produk,Lagi effective produk tu. Sebab tu lah IMAGIC SERUM SANGAT2 BERKESAN merawat semua jenis kulit bermasalah π
Tak serabut ke orang duk tanya kenapa kulit makin teruk, parut makin banyak, jerawat makin naik ? Uolls wajib pakai IMAGIC SERUM ni..serious tak tipu kulit akan jadi BERSIH pink pink gituπ
Hot teruk kan kulit anju. korang pon tahu kan anju pernah share dekat ig skincare routine dia dulu dan dia pakai imagic serum repeat 2kali tau packaging lama. So sekarang packaging baru tahan 2bulan tengah PROMOSI. cepat2 grab sayang2 semua.
#kualaterengganu MAHKAMAH Tinggi Kuala Terengganu, hari ini, memerintahkan sembilan pihak termasuk lima bekas pelajar SESMA membayar tuntutan RM616,634.20 kepada seorang bekas pelajar sekolah itu yang menjadi mangsa buli, empat tahun lalu. https://t.co/XxkAO7OoDs
Seronoknyee kalau muka bersih, senang nak makeup smooth je and bare face pon confident..Kalau belum beli IMAGIC SERUM cepat2 beli dengan harga PROMOTION,kalau dah beli apply tau malam ni tak sampai seminggu JERAWAT akan MENGECUT!! RT jika post ini boleh membantu orang lain
π
Siapa ada kulit macam ni mesti down kan ?? Dah laa berjerawat,kering pulak tu..ingat HYDRATION IS THE KEY for skin..Ingredients IMAGIC SERUM ada terselit ALOE VERA and BIRD NEST untuk melembabkan kulit sebab walaupun serum ni MENGECUTKAN JERAWAT tapi tak keringkan kulit..
Kalau yang sunburn pon boleh sesuai sangat pakai IMAGIC SERUM ni...IMAGIC SERUM ada aloe vera dapat meredakan pedih sunburn,merah2 sunburn and yang penting tak akan menghitamkan kulit kita..
Dark skin takpe asal bersih tak kusam nampak glow je muka,kita pon senang hati.zaman sekarang dah tak main laa putih2,sekarang zaman natural beauty and pandai jaga skin !!
Pori2 mengecil,parut hilang terus tak sampai sebulan uolls..soo siapa2 ada masalah sama macam sistor ni wajib pakai imagic serum terus parut,jerawat,jeragat semua hilang macam magic ππ
Korang jangan risau pasal jerawat pasir,IMAGIC SERUM boleh membantu menghilangkannye...dahi korang akan glowing bersih nanti,siapa tak suka kan ??? So sekarang cepat2 grab kami nak kasi EXTRA FREEGIFT untuk harini..
MORNING ! Korang wajib ada IMAGIC SERUM kalau skin bermasalah,sangat MEMBANTU menghilang segala mak nenek yang berkampung kt muka tu.tu yang ervan apply tu adalah trial tub yee,so sape2 yang takut nak beli fullsize,kita ada TRIAL tub TAK SAMPAI RM50 hinggit..cepat grab SEKARANG !
Ingat HYDRATION IS THE KEY for skin..Ingredients IMAGIC SERUM ada terselit ALOE VERA and BIRD NEST untuk melembabkan kulit walaupun serum ni MENGECUTKAN JERAWAT KRONIK DALAM MASA SEMINGGU tapi tak mengeringkan kulit..Sekarang cepat2 grab kami nak kasi HARGA PROMOTION N FREEGIFT !
Tengok feedback ni...parut and jerawat lesap terus tak pakai makeup pon konfiden kalau kulit licin bersih macam ni kan..sekarang ni ada promosi tau dapat freegift comel lagi rugi kalau tak grab awal2π
Imagic Spot And Brightening Treatment Serum adalah serum yang dihasilkan dari extract semulajadi yang membantu 10 Kali ganda merawat kulit muka bermasalah, dan sesuai jugak untuk semua jenis kulit. Treatment Serum 100% Waterbased dan Tidak melekit π