Cara nak feel better:
1. Overthinking - menulis
2. Penat - tidur sekejap
3. Stress - briskwalk
4. Rasa malas - reduce screen time
5. Sedih - exercise
6. Marah - weight training
7. Burnt out - read book
RT & follow saya untuk tips kurus setiap hari
Slow learner ni penat ye. Kau kena berusaha lebih dari yang fast learner, penat ye if buat assignment or study tapi lambat nak faham😭. So jangan judge if orang tu ambik masa yang lama untuk belajar something new. A little help is much appreciated. Apa pun kena usaha.
AYAT BERGUNA III
1.
WO PU CHE TAU NI JIANG SHEN ME
saya tak tahu awak cakap apa
2.
WO PU MING BAI LAH
saya tak faham lah
3.
JIANG SHEN ME GUI
mengarut apa ni
4.
WO PU YAO TING AH
saya tak nak dengar ah
paling ganas!
5.
AN CHING AH!
diam ah!
[1/2]
Falsafah hidup saya(tak tahu jika ini amalan semua suami atau orang lelaki atau budak lelaki sekolah asrama). Ada "bro code". "Awak tak beritahu, saya tak tanya." Kita hormati privacy. Kita akan cakna, dan akan bantu jika perlu. Jika belum perlu, kami tunggu signal.
Do not immediately stand up when finished praying, say this:
-Istighfar 3x
- SubhanAllah 33x
- Alhamdulillah 33x
- Allahuakbar 33x
- Laa ilaaha illaa anta, subhaanaka, innii kuntu mina dhalimin
- Ayatul kursi
I guarantee if you do this you will feel a massive improvement
Happy annivessary to my honey munchkin <3 there's no words can describe how much beautiful you are and precious thing ever that exist , thank you for colour up my life journey , ily <3
Ada tak sesiapa dekat sini, dah ada plan untuk go into next step of your relationship which is bertunang sampai ke majlis resepsi?
I ada something yang boleh permudahkan urusan korang!🤍