Everyday is precious. Thanks Allah.
I just like and love everything Faizal Tahir, Jang Hyuk and Keanu Reeves.
Current obsession, everything Mark Prin and KC.
Jangan goyang Netizen Malaysia
Indonesia skrg dia sedang hantar Cytro untuk hentam Malaysia. Cakap Malaysia buat itu ini kepada Indonesia.
Supaya rakyat diorang alih fokus daripada kerajaan dan isu kat negara diorang yg teruk
Kalau tiba tiba nampak page provoke dari Indonesia tu ignore je
Ini taktik klasik dari Kerajaan Indonesia daripada dulu
@nagarebohoshi Okumura- Yuuma Uchida gathering all tough personality but soft hearted boys from Kyo Sohma to Haruka Sakura. Also in Kono Oto Tomare as Kudou Chika.
@bckupacc99 Ntahla min. Sblm amik video da tegur ke family tu? Ni amik video org termasuk muka anak kecil pastu viralkan, kutuk-kutuk lagi. Nanti da jadi cerita lain pulak nanti. X sokong mana2 tapi setiap perbuatan akan ada pro and cons dia.
Noor Azizah, aktivis Rohingya didakwa burukkan Malaysia demi dana
#BHnasional Tidak tahan dengan kecaman rakyat Malaysia, Noor Azizah seorang aktivis Rohingya membuat tetapan peribadi pada akaun Instagram
https://t.co/ra66nX4442
@ranroxyrox I don think the animation was bad. Just the build up and momentum was lacking compare to other season. Well, with the tight budget they got this season I kinda understand.