Mdr je viens d'apprendre que les studios d'animations ne peuvent pas reproduire cette esthétique parce que y avait qu'un seul gars qui savait comment mixer les couleurs etc pour avoir ce rendu. Et qu'il est mort donc personne sait refaire ça
I pernah makan bagel dia waktu dia buka dkt ioi city mall, and it was good guys,, BUTTT i tak expect matcha dia pun sedap??? I'm really picky about matcha, and i was there for the bagel but matcha dia?? i think it's one of the best matcha yg i pernah minum!!
Aku pelik bila org kecam pasal Budi Madani ni. Benda simple
Dulu diturunkan ke 200 Liter sebab berjimat. Sbb waktu tu bekalan minyak Malaysia tinggal 2 Bulan. Keluarnya Fakta 90 percent rakyat tak pakai kuota tu bukti yang Kerajaan boleh berjimat tanpa beri kesan kepada rakyat. Kalau tak jimat silap silap mahu stesen minyak byk habis. Atau kena berebut nak isi minyak waktu tu. Waktu tu kalau jadi aku yakin org akan marah kerajaan jugak. Rakyat terkesan gila.
Sekarang dah naik balik oklah tu. Sbb bekalan minyak Malaysia cukup sampai Disember.
Hari tu bukan ke ramai bising Ekonomi Malaysia power tapi rakyat tak rasa. Ni bagi rakyat rasa pun korang marah jugak. Kalau 90 Percent rakyat tak pakai sekurang kurangnya bajet tu boleh pergi ke bantuan lain. Bagaimana kalau ada Emergency. Sekurang-kurangnya mereka boleh pakai lebihan kuota tu. Apa salahnya rakyat dapat lebih?. Kan kita pun bayar cukai.
Ni bukti pengurusan Subsidi Minyak kita better sejak Program Budi Madani ni diperkenalkan. Dan jimat dalam bulan pertama sahaja RM 800 Juta . Byk gila tu yg boleh disalurkan kepada rakyat.
Mungkin ramai takleh imagine berapa byk penjimatan tu untuk rakyat. 800 Juta tu boleh bagi semua pelajar sekolah rendah menengah RM 150 untuk alat tulis. Jadi org miskin tak perlu risau bab sekolah sbb dh ada RM 150. Kalau bagi cash direct melalui STR. 1.6 Juta rakyat sekurang-kurangnya dapat duit
Paling jelas kalau takda subsidi. Harga subsidi rakyat Malaysia boleh gerak anggaran 375 km sekali isi RM 50 dari KL Sentral ke Butterworth. Kalau harga takda subsidi skrg. Boleh gerak dari KL Sentral ke Ipoh je. Nampak tak jauh beza tu. Harga sama minyak sikit. That's is the bantuan we told
Ada kata ni sbb politik ke apa ke. Ala kalau bantuan dapat korang tak nak undi dia pun takpa. Bukannya paksa. Still korang boleh undi parti lain. Cuma fikirlah kalau buat kerja bagus kenapa kita tak nak undi dia. Bukan ke kita undi dia sbb yakin dia boleh buat kerja bagus. Pasal isu gula gula PRU ni akan kekal ada selama mana Politik wujud. Kalau nanti parti korang naik pun sama gak diorang buat.
Aku tahu akan ada Cytro hentam kelemahan PMX. Kuil Haram, Rohingya dll. For me Yes ada kelemahan. Tapi kena discuss satu persatu ikut topik. Jgn campur aduk. That's politik matang. Satu lagi benda bagus kita puji benda tak bagus kita maki. Tu je . Walau apa parti sekalipun memerintah.
Dan untuk rakyat Malaysia yang beragama Islam. Mempertahankan Islam bukan sahaja mempertahankan terus identiti dan perkara dalam agama. Menguruskan kekayaan negara dengan baik juga cara mempertahankan Islam. Rujuk balik Zaman Empayar Islam dulu. Mereka kuat kerana Pengurusan Kewangan yang baik. Kejatuhan Empayar Türki Uthmaniyyah salah satunya sebab masalah kewangan.
For me Budi Madani. Kerajaan do it right. Not perfect still open for improvement. But at least gov do most of this thing right.
Tell me why this girl ran to Reddit for videos but forgot she had the most vile history? She quickly deleted her account but this is the type of hypocrisy that is actually so gross. Shitting on Joon for having a girl in a I ❤️ RM shirt in his photo dump and then wearing this? 🧵
Bro that TikTok reel of the lady being in denial that her husband has early onset Alzheimer’s is stressing me out
He can’t even draw a fucking clock and she’s still telling medical professionals in the comments that it’s because he’s stupid 💔
I’m losing MY FUCKING MIND
Malaysians, kita ni Tuhan belum uji lagi dengan bencana alam besar tiap tahun dan sepanjang tahun, gaji guru RM100 yang dibayar 3 bulan sekali dan pemerintah yang abaikan kebajikan dan pendidikan rakyat. Kita belum cukup terdesak. Jadi agak-agaklah bila menghina.
The feeling of losing my Aunt Dolly is beyond what feels right to share. Our most sacred moments were private and they’ll stay there behind the stage, beneath the glamour & between our hearts.
What I KNOW is Dolly would want me to feel it, write a song about it, and then continue on and be strong. I have an angel by my side. I always have. One of our last conversations was about music and metamorphosis. 🦋
I will always love her and want to make her proud. My heart breaks for the world, her family and friends who will miss her deeply. We’re in this loss together and we will see her in all of the most beautiful things. 💖 @dollyparton