Hi & Assalamualaikum guys. Sempena kewujudan @AikCheongCoffee di platform X, so kami nak bagi 3 set hadiah open house untuk 3 orang yang terpilih. Simple steps je guys. Follow, Repost and Comment "AikCheong". Kita akan announce on 22 Syawal @ 21 April. Btw, Selamat Hari Raya๐
Okt-Mac, saya buat RM41,966.34 sambil bekerja 9-6 dan content sangat minimal. My secret weapon?
Signature Story.
Saya share cara buat Signature Story dalam dokumen PERCUMA ini. Free untuk 72 jam!
RT & komen 'SS' utk saya DM link.
(Wajib follow dulu baru auto dm masuk!).
@Fikalaaa@sarinizainal Uols, harga Invisible Sunscreen (ISS) 40ml ni kan paling mur platform offer ialah RM25 mcmtu, so pepandai u la main algo atau check voucher. Pengguna bijak katenyerr kan all the best!
@nona_cempaka @sarinizainal Search je The Pastel Shop kat Shopee/TT/even ada website dia. I x de link2, sebab kitonyo bukan affiliate ke atau promoter. BEST TERUK produk ni ๐คฃ
@Fikalaaa@sarinizainal U search je The Pastel Shop kat TT or Shopee or even Websites. Been using TPS Sunscreen since Jan 2024, SUPERB! i beli sebab founder Jurutera Kimia and bukan produk main sauk ๐คฃ trylahhh
@nona_cempaka I rasa la kan sis bukan sbb tugas lain but weightage tugas lain tu. Cikgu tak kisah tugas lain tapi lain tu beban dia extra. Bab cuti sbb cikgu tak boleh cuti selain cuti sekolah je. Sekian saya bukan cikgu ๐
Dr @sitiraudzah perlu komen gaji lect ipta spt replies di tweet ini ๐ (ada yg sangka including elaun 50k monthly) ๐ญpls buat thread gaji pensyarah Dr ๐คฃ