Cap literally went up against Ultron and Thanos, two of the most powerful Avenger villains by himself, and still put up a good fight. Cap is a beast, no doubt.
Saja tengok banyak kali, puas hati gak ah tengok Jet Li bantai dia.
Jenis yang pukul dari belakang ni biasa pussy.
Tidur terus kaki mabuk tu 😂 plus penggunaan BM yang sangat bagus 🤣
Siapa ada video part 1?
Jangan hina taraf ulama dengan orang yang mulut lucah mulut kotor mulut jijik.. Jangan rendah martabat ulama pada mereka yang tiada adab..
Pertahankan kepimpinan ulama pada mereka yang benar2 ulama.
Bukan semua yg bagi ceramah tu ulama
Semua Ahli Parlimen Perikatan Nasional hadir mendengar Ucapan Belanjawan 2024 oleh PMX dengan mengenakan pakaian serba putih kecuali YB Marang yang menyarung pakaian halimunan.
Tahukah anda berat fitnah ni pada negara kita.
Rukun Negara ni disediakan oleh Majlis Gerakan Negara pada 31 Ogos 1970 setahun selepas tragedi 13 Mei 1969.
Ini bukan boleh saja-saja ubah macam orang gubah lagu.
Dah 53 tahun inilah ayat yg digunapakai takde siapa boleh ubah.
Bila lakonan jadi hobi..
Cukup
1 juta RT/Repost di twitter..
1 juta like di Instagram
1 juta like di tik tok
Abang pergi ujibakat ni.. demi kamu..
#KerjaKampung#HobiBerlakon
if it’s PRN taught us anything - it shows ramai Melayu tak peduli pun pasal economy, services & performance. it’s only race & religion. which is sad.
Harga ayam 7.40 tu ikut berat. Bukan ikut kurus gemuk. Hang ambik ayam gemuk, tetap harganya 7.40 sekilo. Eh kenapalah hampa ni bodoh sampai mcmni ni. Mak bapak bagi minum ayaq tembakau instead of susu ka masa kecik dulu?