Hermm...I can confirm yang adik beradik aku ni pilih kasih๐...takpe aku kikis duit bapak aku cukup2 biar korang satu sen pon tak dapat๐...gue ada semua password, perihal saham and tahu geran2 bapak aku letak mana eh๐ ๐ป
Ermmm kalau dah kerap sakit tu, cuba2 buat health screening...dah ditegur tetap buat keras kepala...kau fikir senang ke nak deal time dengan client ni...aduhh pening la๐
Based on my observation kalau kau punya preference is dark and handsome, carilah orang terengganu. Kalau putih mesti muka cute macam nak gomol je๐โโ๏ธ
Allahuakbar...sedekah jumaat harini memang specific supaya dapat tawaran kerja yang lebih baik or promotion, sekali nah tuhan jawap harini...syukur Ya Allah๐ฅน๐ญ
Macam mana erk nak confess dekat crush sebab dah crush dengan dia dari F4 lagi dan pernah kiss dahi, pipi dan tangan masa dia tidur, what a memoir to remember๐ซฃ..takut nak confess sebab sekarang dia dah jadi abang loreng, bertambah hesmes la dianya๐ฅฐ