Nothing to say... Because I'm not good in words... But love to write of what I think in my deep heart... Think, think, and think and that's my hobby...
رجل هندوسي يغتصب طفلة مسلمة تبلغ من عمرها ٦ سنوات ثم يقتلها بكل وحشية ويدخل جثتها في كيس ليرميها في مكان سحيق!.
أبشع الجرائم ضد الإنسانية يرتكبها الهندوس الوثنيون ولكن إنشغال العالم عنهم وعدم إلتفات الإعلام الدولي إلى أفعالهم تتستر على سيئاتهم وسوءاتهم.
Pelacur wanita Thailand mengeluh kerana kelasi-kelasi Amerika Syarikat yang gagah, sejak tiba di negara itu, dikatakan hanya mencari pelacur lelaki dan langsung tidak berminat mendapatkan khidmat wanita.
Ramai antara mereka dilaporkan menghabiskan masa berjam-jam berjalan ke sana sini untuk mencari pelacur lelaki Thailand, namun gagal menemui sesiapa yang masih tersedia berikutan permintaan yang tinggi.
Waalaikumussalam
Perlu solat hormat waktu dalam bas tersebut walaupun tiada wuduk, tidak menghadap kiblat dan tidak rukuk & sujud sempurna.
Kelebihannya, jika kita meninggal sebelum sampai ke rumah. Kita takkan disoal berkenaan solat maghrib tersebut.
Faedah yang saya dapat daripada Dr. Labib Najib حفظه الله, tokoh ulama kini bermazhab al-Shafi’i.
Melayu sama melayu pun nak dengki. Orang tu jual benda lain, kau pulak jual benda lain. Apa salah niaga sama-sama? Kalau aku kena provoke camtu pun aku angin… 😅
MEMALUKAN!!!
Kalian tahu tak ini berlaku di Jepun? Ya, memang betul-betul di Jepun.
Jadi, sekumpulan warga Indonesia yang bekerja di Jepun mengadakan festival dengan tujuan memperkenalkan adat, seni, hasil karya dan makanan Indonesia kepada masyarakat tempatan Jepun.
Namun, bukannya membanggakan, tindakan mereka sebaliknya dianggap memalukan rakyat Indonesia.
Mereka didakwa mempamerkan tabiat buruk yang sering dikaitkan dengan kehidupan di Indonesia kepada masyarakat Jepun seperti membuang sampah merata-rata, merokok di tempat awam, berhibur dengan muzik dangdut secara bising, malah lebih teruk ada yang memanjat ikon bandar yang kelihatan seperti sebuah monumen.
Jam 4.15pg dah bangun sebab nak bersiap & drive ke KLIA T2 utk naik flight ke Penang jam 6.40pg.
6.15pg masuk kapalterbang duduk seat 28B (tengah)
Masa nak masuk seat, dah ada penumpang duduk di seat 28C.
Letak beg laptop di overhead compartment bertentangan dgn seat.
Member aku dapat offer letter minggu lepas.
Masa interview, HR cakap working hour normal 9 to 6. Standard.
Tapi bila baca offer letter, ada tulis "normal working hour and shift hour.