peniaga online menjual barang kosmetik,siapa² berminat dengan barang saya jual boleh la wasap saya @ dm saya je...insya allah sepantas kilat saya balas balik😘
Sapu serum gold glowing je tak perlu skincare
Kulit bebas jerawat jaragat sihat tanpa cela
Kesan seawal 7hari..
Kini xperlu make up tebal
Yg best nya merawat tanpa pengelupasan
Jom cantik bersama https://t.co/CCb1T5f4OE
Wajib tahu kita mencuci muka seeloknya 2kali 1 hari..
Jangan lebih² pulak mencuci nya kan xpasal2 kering kulit kita tiada kelembapan..
Sabun rose ni best tau kandungan gold dan kulit kayu manis mampu merawat… https://t.co/dQe8BRyMRh
Nah..kawan² agent dok bergosip pasal foundstion gold glowing..
Kami pakai kami guna kami kongsi kebaikan nya tau..
Bukan main jual jerr..
Jom lah cantik bersama
Belom cuba belom tahu dah cuba pasti jatuh cinta💝 https://t.co/MXH3gldUUw
Modal sepuluh hinggit dah boleh cantik tau..
Foundstion paling best tau..
Yg penting makin peluh makin glowing..
Murah bukan kaleng² tau..
Belom cuba belom tahu dah cuba pasti jatuh cinta💝 https://t.co/4XY6m8ofcg
💄Magic iLips by Anissa Faizul💄
.
Jom kita tengok apa lagi keistimewaan Magic iLips nie
❤️ Boleh menghidratkan bibir untuk sentiasa lembab
❤️ Boleh digunakan sebagai lipgloss atau blusher
❤️ Boleh dijadikan asas… https://t.co/VboApXJ902
MAGICILIPS NI SESUAI PAKAI BILA?❓
.
Soalan paling famous bila kita punya #magicilipslovers dah excited nak pakai Magicilips.
.
Sebenarnya, Magic iLips ni bila-bila pun boleh pakai. Tapi ada 2 waktu penting / wajib… https://t.co/y0JZl4CIdx
Set yg mampu merawat tanpa pengelupasan
Nak cantik bajet ciput..??
Gold glowing kan adoo..
Mampu milik mampu cantik mampu lawa
RM60 hinggit termasuk postage..
Belom cuba belom tahu dah cuba pasti jatuh cinta💝 https://t.co/Toe6VRKjRj
Dok rumah pom muka kena jaga oii..
Jgn lupa dua ketol ni yea..
Panas² ni helok utk kulit💝
Jom cantik bersama belom cuba belom tahu dah cuba pasti jatuh cinta https://t.co/5TlJQr9xf0
[ Dah Ready Ke Ni Untuk Mini Edition]
.
Ada bau-bau tak yang boleh membuat korang tak senang duduk setakat ni 🔥 Sister dah tk boleh dduk diam dah ni haihh 👀 Bila tgk packaging dgn botol dah bertukar rasa merecikkk… https://t.co/GFIXp0AuLX
Woww trm feedback dari customer💋
Trm ksh awak berpuas hati ngan magic ilips.
Semoga magic ilips beri manfaat pada semua💜
.
Berminat Whatsapp ara 0192377038 tekan link di bio
.
#miteamara#magicilips#magicilips_hq… https://t.co/6jzGK5i0pP
Jimat masa👌just calit2 je dah merah..warna ikut darah uolls.
Cantik kan feedback magic ilips dari customer ni😍
Bibir natural gitew💋
.
Korang masih tercari2 lipgloss yg tak melekit dan ringan dibibir juga mengandungi… https://t.co/maiAOBNret
Pink menyala😃
Bibir natural pink tanpa lipsmatte or lipstik💋
Jadikan magic ilips sebagai pelembab bibir uolls.
.
Magic ilips bukan saje mencantikkan bibir malah lebih merawat bibir utk kekal sihat dan… https://t.co/khJjulmBkX
❗️TAK BERTOMPOK
Biar betul ni? PAKAI GGFD + GG SERUM BOLEH KE CANTIK? 😱
Kenapa cari lain bila korang ada GOLD GLOWING FOUNDSTION + GOLD GLOWING SERUM yang 👇🏼
❌ perlu pakai bedak
❌ perlu sunblock
❌ perlu day cream
❌… https://t.co/kyyRWJBKJh
Lahaiii..xteringin ke nak calit kat muka ullass..
Sekali calit terus cantik🧡
Sepuluh hinggit je (4grm)
Belom cuba belom tahu
Dah cuba pasti jatuh cinta https://t.co/VoigQhyZ4W