مرد ہو تم تو تمھاری ہستی کا اِتنا رعب تو ہو کہ پاس سے گزرتی ہوئی عورت بےخوف ہو💯🙏
Al qaran...."Men are protectors and maintainers of women"
#ayeshaakram#14AugustAzadiDay#ImranKhan
تمام طلبہ کم از کم دس دس ٹیوٹس کریں۔
ورنہ پھر ہم آپ سے خفہ ہونگے۔
8 بجے تک اس Hashtage کو ہم نے ٹاپ پر لے جانا ہے۔
Your time is start now...
#Reconduct2021MDCAT
محسن پاکستان ڈاکٹر عبدالقدیر خان صاحب کی وفات پر پوری پاکستانی قوم افسردہ ہے اور دعا گو ہے کہ اللہ پاک پاکستان کو ناقابل تسخیر بنانے والی اس عظیم شخصیت کو اپنی جوار رحمت میں جگہ دے اور ان کو اپنی رحمتوں کے سائے میں رکھے۔آمین
#DrAbdulQadeerKhan
Hopefully MDCAT paper rechecking option will be active from tomorrow on the PMC official website.Form will be available..Name,Father name, MDCAT roll number & NIC number. You will check your MDCAT paper physically with PMC official Key.
Thank you.
ہم ڈاکٹر فیصل سلطان اور پی ایم سی کے صدر ڈاکٹر ارشد تقی صاحب سے یہ مطالبہ کرتے ہیں، کہ جو رپورٹ کمیٹی نے MDCAT post exam analysis کے بارے میں تیار کی تھی، اسکو پبلک کرایا جائے،تاکہ ہم کو پتہ چلے، کہ یہ گریس مارکس کس بنیاد پر طلبہ کو دی گئی ہیں۔
شکریہ
@fslsltn@pmc_org
If the VC of QAU gives us that report, believe me,The MDCAT will be canceled by the next day.But they are under pressure from the PMC,We are trying to somehow get this report. According to that report,PMC is providing the MDCAT Key with your test.
@IrfaanYousaf@tahir_gandapur
ڈاکٹر فیصل سلطان صاحب ہم انڈیا سے شاید تعلیم کے لحاظ سے بہت ہی آگے نکلے ہیں۔انڈیا میں 18 لاکھ طلبہ نے ایک ہی دن MDCAT کا ٹیسٹ دیا,اور کوئی احتجاج ریکارڈ نہیں ہوا اور ہمارے ملک پاکستان میں طلبہ سے 32 دنوں میں 64 مختلف tests لیے گئے یہ کہاں کا انصاف ہے؟
@ImranKhanPTI@fslsltn
Tonight twitter trend
Hashtage
#PublicQAUMDCATReport
Time: 7:30 to 12 am
All MDCAT Aspirants must participate with us.
In every tweet mentioned Imran Khan & Faisal Sultan.
Inform your friends about this trend.
Thank you.
En k jahil pan k waja se ab tou Kuch students k parents bhi un pe gusa ho rahey phir wo suicide na Karen gy tou Kiya Karen gy jab corruption or burden itna ho tou na family support kare na government ya koi or step Le
#MdcatStudentsWantJustice