Surround yourself with people that push you to do and be better.
No drama or negativity. Just higher goals and higher motivation.
Good times and positive energy. No jealousy or hate. Simply bringing out the absolute best in each other. ❤️
Kepada bestfriend aku, bestfriend yang dah bertahun tahun dengan aku.
Aku harap, kau still ada dengan aku sampai bila bila & takkan berubah sikit pun.
Sebab kalau kau berubah, benda yang kita buat dulu, takkan sama dah.
Segala benda aku akan rindu, terutamanya kau yg aku rindu