@helpmeunifi Dan kalau rasa family adapah priority untuk senang berurusan bukak 1 lg kaunter tulis situ โfamily kaunterโ senang maaa..aku duduk dalam 40minit x setel..masuk 1 hamba Allah terus ptong Q..ramah betul staff tm paklong g mana tadi maklong sihat๐๐๐๐๐ gilaa ahhh..tahniah tm
Untung la banyak mana sekali pun..
Kalau servis mcm sampah susah juga
X gitu @helpmeunifi@unifi dalam beribu pengguna kenapa aku jugak dipick dpt layanan cam *{}ยฅ~|$]*]+\โฌ hee๐ฌ๐ฌ
#TMNews
Pada hari Khamis yang lepas, kami telah berkongsi laporan Prestasi Kewangan bagi suku pertama berakhir 31 Mac 2021.
๐ฒ Hasil Kumpulan TM mencatat jumlah RM2.81 bilion, 9.9% lebih tinggi daripada RM2.56 bilion pada 1Q2020.
@helpmeunifi Spti yg dijangkakan..duit nak cepat servis siput..1 je sy nak bg tau Awak g train balik staff2 yg duduk tm snter tu untuk CS punya program..apa guna numbor gilirn kalau paklong sampai ttber terus setel dekat kaunter yg pakai no buat apa tunggul? Priority ke paklong tu??
#TMNews
Pada hari Khamis yang lepas, kami telah berkongsi laporan Prestasi Kewangan bagi suku pertama berakhir 31 Mac 2021.
๐ฒ Hasil Kumpulan TM mencatat jumlah RM2.81 bilion, 9.9% lebih tinggi daripada RM2.56 bilion pada 1Q2020.
@KKMPutrajaya Nak terkejut apa min oi..banyak je kilang, supermarket ada kes.. tapi senyap..lepas tu buat penafian.. hahahahahahahhahahahah kelakar jugak kadang2
@KKMPutrajaya To @KKMPutrajaya
Ada 1 je idea..kalau kerajaan takut akan efek pada ekonomi..TOLONG LAH..TUTUP KELUAR MASUK dari negeri ke negeri betul2..aku keje dalam hutan sebelah hiway..slamber je hari2 kereta banyak mcm xde apa2 sekian๐ช
X SEKARANG NI MANA MUNCUL NYA KES BANYAK2 NI!!!! WOI @KKMPutrajaya TOLONG LA BUAT 1 ARAHAN CLOSE BORDER..CONTOH SELANGOR..XDE KELUAR MASUK KE NEGERI TERSEBUT!!! KEJE KE APA KE SEKAT BETUL2 KALAU BUAT MAIN2 BAIK BG AKU JE YANG BUAT KAN SOP RENTAS MERENTAS NI