by the way, ni aku nak pesan ni. Hargai lah masa korang tengah bujang dan utk yg berkahwin time takda anak lagi ni. Pergilah stadium. Pergilah melepak sampai 4 pagi. Pergilah main game sampai Subuh. Pergilah tengok movie semua cerita
Dah ada anak nanti, bye bye la semua tu. :(
Zaman sekarang ni, susah nak jumpa lelaki yang tak merokok. Korang ada kenal tak, mana-mana kenalan lelaki korang yang tak merokok?
Susah nak jumpa wei.
Are you a martial arts enthusiast? Follow us for your daily dose of Muay Thai, Kickboxing, Mixed Martial Arts, Karate, and so much more. #WeAreONE#MartialArts