@SAADK58 Tumhari man behan k liay koi aisi zuban istemal karay tou kaisa mehsoos karo gay, lakin zaleel patwarion say kuch bhee umeed ki ja sakti hay. Lantti
@QasimKhanSuri Hona tou aisa hee chaahiay, lakin afsos sad afsos, is mulk main kabhi bhee kuch achha nahi ho sakta. Everyone should leave this country, ta k Fouji Journail Yahan Araam say reh sakain, or un ko koi tansion na ho.
@Mubashar_300 Jis ko jis kaam k liay Pak Qom nay rakha hay hay agar vohhi kia jay tou bahtar hay, in ka maeeshat say kia lena dena, lakin yahan is mulk ki tou har cheez hee niralli hay.
@ICT_Police The Quaid advise for BUREAUCRACY “not to be influenced by any political pressure, by any political party or individual politician.” He said: “Do your duty as servants to the people and the state, fearlessly and honestly.”
@HamidMirPAK Aap jesay aadmi ko itni chotti baat zeb nahi detti. Vesay lakh di lannat hay tum par, apnay aaqaon ko khush karnay k liay is tarah ki chavlain martay rehtay ho.
@nasirbuttuk London main bathay bhagoray, buzdil, darpok logon k mun say bahaduri ki baatain achi nahi lagti, jo sirf hukoomat karnay Pak main attay hain, Allah Insaf karnay vaala hya, Khan will must come back.
@ICT_Police Pooray Pakistan ki Police Is vaqat siasat danno ki rakhail bani hooi hay, Pakistan banana Republic banaya hooa hay, jangal ka bhee koi qanoon hotta hay lakin Pak main na koi qanoon hay, na adalton ka ahtram, or oopar say Islamabad Police kis dhittai say jhoot bol rahhi hay,
@SirajOfficial Siraj Ul Haq sb. Aap nay bolnay ki himmat kesay kar li, bari baat hay, Ab aap ko pata chal gaya ho ga k IK is 100% right. Lakin aap chup kar k baith jain 150 parchay/FIR nahi bhugti jaani aap say.
@hinaparvezbutt Jo bhee sach bollay ga is mulk main, us k saath aisa hee ho ga. Kiunk Jangal ka qanoon hay, Banana Republic is mulk ka naam hay, kisi ki booton walon k samnay koi oqat nahi...Allah karam or reham karay is mulk par. Jahan say insaf uth jay Allah k Azaab aaya kartay hain.
@SaleemKhanSafi Banda tum jesa beghairat hona chaahiay, izzat aanay janay vali cheez hay, bal k tumharay liay tou koi cheez hee nahi...Lantti ho or hamesha rahho gay
@SaleemKhanSafi Certified lifafay aisi hee baatain kartay hain, No Worries. Akhir haddi kha kar dum bhee tou hilani hay or talvay bhee chattnay hain, jis ka khatay hain usi k liay bhonkna farz hay is par.
Khan Inshallah jald ya kuch dair main vaapis aa hee jay ga.
@SaleemKhanSafi Lifafi tum to dil o jan say chahtay ho gay k is ko koi Murder kar day or tumhara abbo Nawaz Sharif dobara is mulk e Pakistan ka khoon choosnay lag jay, lakin Allah Kahn ko lambi zindagi day ga Inshallah or ye mulk khan k under dobara taraqqi karay ga.