nobody:
fadzil: weh nat sini aku mau basuh kau. kuat bethol feminism kau ni bha.
Just because.. i cakap if wife bekerja bantu husband so jangan expect wife je kena memasak, lelaki pon kena tahu memasak (tahu ye bukan tahap profesional) Salah ke?
me: can i see what color getah you?
🧕🏾: nat nak pakai braces jugak ke?
pastu aku dah jammed... aku bercakap memang jenis tak bukak mulut ke sampai orang tak perasan 🤣
me: nak pakai getah braces warna apa eh next month?
🧕🏼: kenapa nak pakai braces ke?
me: hah? tengah pakai lah ni?
padahal i selalu borak dengan dia weh 🤔
@meinmokhtar@aznanhakim i ada soalan serious, if lelaki tu ada skill lain tapi pilih untuk jadi rider yang for me tak stable and sampai bila nak jadi rider tu? fahammm tak??? (jangan cakap i tak percaya rezeki Allah)