@footballmasllp semua makan gaji buta.negara lain semua tgh cuti dari main bola,kau sibuk tukar jadual utk sesuaikan satu team bola.baik bubar je kalau camni!
@fusoSTAN why do you need 3 individuals as live commentator in a match but have zero guest for match analysis at a "studio" during half time and after match? head of talent?
@SyedSaddiq jawapan bangang ni kualiti budak hingusan punya level.apa kau ingat rakyat ni bangsat sangat ke? senang senang individiu boleh hadir tanpa diundang dalam pejabat menteri siap boleh baca doa? kau nak kata reception/pak guard kat kementerian kau tu semua tunggul kayu ke apa?
@FahrizalHasan tinggi meloncat tu boss. panas buntut ka? haha jangan buat buat tak tahu pula,umum semua sedia maklum cara main pintu belakang dengan satu parti tu dah sebati dulu,kini dan selamanya!! minta tolong sila fakoff dari bola. tq
@afifbahardin Takyah duk rasa hebat sangat.. ang pun menang nasib ja kat Seberang Jaya... anak anak antu sana semua cukup meluat dgn ang sebab tu ang pun nak lari bertanding kat Selangor kan? piiiiii #UndiRosak https://t.co/sJKztXYEnI
@Kerkcheeyee When we tried to advocate change and tried to achieve something but leaders on top make stupid decisions like justifying the need to bring a former dictator as the champ,it kills all that spirit for change.Principles and integrity in all politicians are equal. Zero
@Kerkcheeyee What makes you think we havent been PACA in previous elections? we dont attend any of the demonstrations? we have not been to any Felda or longhouses in Sarawak? Are we simply not ordinary people just because we are sick of flip flop policies and no integrity in you ppl?
@Kerkcheeyee Hahaha.Pakatan has great statesman to swing votes from rural areas and felda now.Why worry about 1% mosquitoes making noise? PH has already defeated themselves with their ego and 3-4 corner fights lah. Please!
@mandeepkarpall Tumpang tanya, SPR yang sekarang dah adil ke belum? Pilihanraya akan datang ini walaupun tanpa #UndiRosak boleh beri kemenangan kepada Dr M ke?
@aqx41118 Because for years the opposition has said elections are not fair and there's certainly no way that BN can be defeated via elections hence the Bersih chapters of demonstration.Forgot? suddenly in #GE14 they stand a chance? Stop being a sheep!
@aqx41118 Have you ever thought that PH casted their biggest #UndiRosak too when they decided not to put their ego aside and fight PAS like their biggest enemy in most seats thus causing 3-4 cornered fights? PH has lost all chance without 1-1 fight! Wake up!
@MediaPhgFA Pelancaran jersi *krik krik*,pengumuman rasmi pemain *krik krik*,liga nak mula pemain import tgh cari lagi.Ini semua bau bau #dnaPFC . 2018 pengurusan masih tidur.Celaka!