Dulu i macam pelik kenapa la orang Malaysia ni suka sangat 7E Thailand. Sampai lah i pergi sendiri and keep ulang alik masuk hahaha. So here i nak share apa yang korang patut try dekat 7E sana ✨️
---
Things i tak menyesal beli again! (Buy if you got extra money okie):
1. Skintific biru - coverage terlalu mantap ye pls la
2. Needs - rambut auto soft, wangiiiii and cantik for hoursss
3. Rareblee - ketiak wangi bau perfume Chloé
4. Emina - lipmatte murah tapi bagus amattt
For all Muslims, When you're in a situation that feels like you're stuck somewhere, overwhelmed with emotions, and having anxiety, recite Surah Duha and surah Ash- sharh together until you feel better. It is the medicine of anxiety‚ depression and sadness
Dahlah murah, lepastu botol design pun premium. Botol kaca okay, feeling perfume adults sangat. Btw, Umar guna scent Milk Icecream ni & dah 2kali restock. Paling suka dia item readystock & COD je pun tade hal.
Mommy mommy boleh beli kat kedai ni https://t.co/EdH5oIM2a7
Sebelum ni pakaikan Umar baby cologne from Johnson & Johnson botol biru tu tapi sebab boikot thing taktahu dah nak pakai baby cologne brand apa. Then, random purchase je beli baby cologne Baby Bear brand yang banyak type of scents tu dekat Shopee yang RM4 which is MURAH GILA!!!
Daging harimau menangis saya siap! Ya Allah perfect cukup rasa 😭 daging juicy tak liat. Bila makan melted dlm mulut. Sos thai pedas masam ckup. Ya Allah nikmat apakah ini 😭🤲🏻
just nak sharing, mana tahu korang nak beli tapi masih rasa ragu ragu kan ?
jadi ini review i as pengguna selepas 2 ke 3 bulan pakai 10 barang ni. Ada yang lebih dah👌
first sekali, this aircond . I boleh cakap rugi >>
Korang pakai perfume local brand apa yang best-best sikit...
Ada tak yang tahan lama and bau have-have yang boleh buat i fefeeling datin-datin old money?
Thank u for this.
Saringan boleh dibuat di Klinik Kesihatan terdekat.
Just open your mysejahtera ->Appointment -> Click your name -> National Health Screening initiative (NHSI) and choose the KK of your choice, time and date.
Cerita ni memang best tapi tak ramai yang tahu.
Tentang sekumpulan manusia yang terperangkap dalam sebuah desa misteri yang tiada jalan keluar.
Setiap malam mereka akan berlindung dalam rumah masing-masing untuk elak dari dirobek oleh 'manusia jadian'.
Next time kan, make sure you ambik gambar harga kat price tag tu pastu if cashier taknak bagi harga promo tu, korang boleh buat report kat app ni. Function gila, pegawai dia pun cepat buat kerja & selalu bagi update. Please keep the original receipt too 😀