Aina Abdul trending not because of her successful concert? But Coldplay concert issue and demand. Please laaaaaa kesian Aina abdul ni dgn issue bazir duit utk baju kat konsert.. Aduhaiii...
Lagi suka siti nurhaliza share her charity activities so that tak ramai manusia bodoh berdosa memfitnah dan buat spekulasi sesuka hati. Sekian buat netizen bodoh.
Cerita di sebalik Baju Asap dan Bunga Berputar di A Night with Aina Abdul 3.0 rekaan @zaimi_zulkafli
ππ»ππ»ππ»
βBuat @ainaabdul , rumah fesyen Zaimizulkafli menghamparkan embun pagi sebagai aspirasi untuk Konsert Aina Abdul 3.0. Warna biru diolah dengan bayangan dari tona warna gelap ke terang.
Paling istimewa, demi mencipta satu kelainan buat Aina Abdul, kaliini dengan kerjasama aiszzyelectronic menggunakan teknik 'mini fogging', yang menjadi satu tarikan apabila kepulan asap keluar dari sisi lengan, lebih indah ia dihiasi perincian halus ditaburi jemeki dan kristal yang tersemat kemas.
Helaian yang direka khas buat Aina Abdul ini juga turut memberi impak indah bunga-bungaan yang bergerak, dimana ia merupakan gabungan kreatif teknologi kinetic dari signatur gaya rumah fesyen Zaimi Zulkafli sendiri.
Manakala Silhouette korset turut diguna pakai agar terlihat lebih rapi dan leretan organza jahitan tangan menjadi 'drama' agar terlihat 'BEBAS' bagi menggambarkan busana mega ini.β
#ANWAA3 #ANightWithAinaAbdul @ainaabdulmusic
Soundtrack dalam sebuah sinetron mendukung alur cerita semakin kuat & membuat terngiang-ngiang juga!
Yuk, dukung Aku Bidadari Syurgamu - Tajwid Cinta untuk membawa pulang piala "Soundtrack Sinetron Paling Ngetop" dengan cara follow akun social media SCTV dan like foto ini, ya!
#VoteSA2023 #SA7 #SA2023TajwidCinta #SCTVAwards2023 #SCTVSpesial