Dalam membicarakan soal kemakmuran ekonomi dan kesejahteraan rakyat, yang diberikan penekanan oleh Tuanku, kita boleh memilih angka-angka yang memihak kepada kita atau tidak memihak kepada kita.
Terbukti di Parlimen hari ini,
Skim perubatan untuk keluarga susah DIBERHENTIKAN (kecuali 10daerah) kerana peruntukan tak cukup.
Persoalan saya,
Kalau dah tahu peruntukan tak cukup, kenapa umum dulu sampai berikan “false hope” kepada rakyat?
Tak masuk lagi bulan ketiga dah kena buat U-turn.
Yang susah? Rakyat susah.
@doxxerMY @fahmi_fadzil@fahmi_fadzil Bila di tnya ttg knp kadar naik ke 8% utk elektrik, public dah tahu pun 600kWh tu NON- taxable. (Mayb en. yg excited baru tahu.. tu yg terus tweet😅 ) so kenapa tak KEKAL 6% untuk electricity tu refer kpd above 600kWh? TNB pun bagi tahu kens increase to 8%.Jawab k!
@doxxerMY @fahmi_fadzil@fahmi_fadzil Bila di tnya ttg knp kadar naik ke 8% utk elektrik, public dah tahu pun 600kWh tu NON- taxable. (Mayb en. yg excited baru tahu.. tu yg terus tweet😅 ) so kenapa tak KEKAL 6% untuk electricity tu refer kpd above 600kWh? TNB pun bagi tahu kens increase to 8%.Jawab k!
and yes.
Malaysia is very racist i tell u. In malaysia, we have different schools according to race since before merdeka.
until now they ask the gov for funding even some of them are private. so racist.
should we talk how this schools not racist?
and yes.
Malaysia is very racist i tell u. In malaysia, we have different schools according to race since before merdeka.
until now they ask the gov for funding even some of them are private. so racist.
should we talk how this schools not racist?
and yes.
Malaysia is very racist i tell u. In malaysia, we have different schools according to race since before merdeka.
until now they ask the gov for funding even some of them are private. so racist.
should we talk how this schools not racist?
and yes.
Malaysia is very racist i tell u. In malaysia, we have different schools according to race since before merdeka.
until now they ask the gov for funding even some of them are private. so racist.
should we talk how this schools not racist?
and yes.
Malaysia is very racist i tell u. In malaysia, we have different schools according to race since before merdeka.
until now they ask the gov for funding even some of them are private. so racist.
should we talk how this schools not racist?
and yes.
Malaysia is very racist i tell u. In malaysia, we have different schools according to race since before merdeka.
until now they ask the gov for funding even some of them are private. so racist.
should we talk how this schools not racist?
Comey la jwpn Menteri.😊
.
Kesian #PH.. tak habis kaji la tu..😥
Tiba jd teringat.. 10 janji 100 hari tu terjadi sbb PH ni kata janji dibuat tp tak cukup kaji betul2..hiks😏