Alaa dia datang dahhhhh! EVENT PRELOVED TERBESAR DI MALAYSIA! Semua item below RM50 beb! Ready gais, kali ni buat dekat PICC Putrajaya! Dewan kalini LAGI BESAR, BARANG BANYAK & BEST!!! RT pls π
Alaa dia datang dahhhhh! EVENT PRELOVED TERBESAR DI MALAYSIA! Semua item below RM50 beb! Ready gais, kali ni buat dekat PICC Putrajaya! Dewan kalini LAGI BESAR, BARANG BANYAK & BEST!!! RT pls π
Ada banyak baju handbag kasut kat rumah? Almari dah penuh? Kami boleh bantu anda jualkan barang2 anda! Jom join jadi seller di event PMS! More info di Instagram!
IG : @ prelovedmadnesssale
Cantiknya telekung travel ni! Exclusive betul nampak π Siapa nak order cepat cepat tekan link bawah nii. Buat hantaran cantik ni!
https://t.co/SCkXCW2XBZ
DIA DATANG LAGI TAPI KALI NI RAYA EDITION PULAK! Nak cari baju raya bawah RM50? Detail di bawah! Dengar cerita mereka ada juga section BAJU RAYA BRAND NEW dari Boutique yang SEMUANYA BELOW RM100!
KORANGGG SIAPA YANG PERGI EVENT PMS 8 HARITU? Cepat cepat tengok IG dorang sebab dorang nak bagi make up set Chanel dekat siapa yang pergi harituu π³
Paling suka sebab cara dorang handle crowd so that kita masuk kat dalam tu boleh cari barang dengan tenang ya. Barang dorang non stop topup & paling best cashier banyak yaaa even orang ramai tak sempat nak beratur pun. Sila lahhh pergiiii!
Blouse & Tops kita almost semuanya RM29 dan ke bawah tauuu! Jangan terkejut kalau jumpa blouse cantik cantik harga RM4 atau RM9.. itu perkara biasa dekat event PMS 8 ni π