🎉Don't miss this hot deal on SHEIN!
💰Price[RM23.67] -1%
🛒Small Size Rivet Decor Messenger Bag, Punk Style Rhinestone Embellished Roomy Shoulder Bag For Travel, Party And Other Occasions , Goth
🎁60% OFF COUPON for every New User!
https://t.co/6qRdWXm4xl
💯agree with Leona.
Tak kira la nak jadi housewife ke working mom ke, tuntutlah ilmu. Kita mmg akan guna semua ilmu tu directly or indirectly dalam mendidik anak2.
Finally ada pun orang share function setiap herbs ni. Selalu buat pasta hentam je letak lepas tu terasa aneh kadang kalau terlebih letak herbs 😅🤭
Takde rosemary dengan cayenne dalam infografik ni but both are my favs!
A woman in Gaza praying during the rain.
The Prophet ﷺ said: "Two will not be rejected, Dua when the Adhan (call of prayer) is being called, and at the time of the rain"
(Abu Dawud 2540, ibn Majah)
As a ex staff MCD yang terpaling perform, jujur ikhlas aku cakap, fries, curly fries, nugget, burger, ayam yang paling banyak order dekat MCD..
Jom aku reveal antara produk2 yang similiar taste untuk top menu dekat MCD.. Mana yg tgh betul2 boikot, ini dia.. Let's jom
📌THREAD