@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham The only point is not exam is not a issue for you and this is it. But most of the ppl it's an issue of their lives. Well yes we should leave it here now. Don't mind plz if I were strict on my words💔. Be happy be as you r ❤
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham Bhn yeh wo tym nhi hai jo acadmies ni prte, net se tuituon ni lete na private clg jate hain ja k unke nmbr dekhein r mn dobara khun r koi Newton ka demag le k paida nhi hota
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham Okay phr apne to laziness nhi dikhai hogi, I'm sure himmat r hosla b ni hara hoga. Phr laa rhi hain in sha Allah ap 4GPA?
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham Apko bh yhi khungi syllabus km hua khte hue ek bar syllabus dekh lein k ktna km hua hain 2nd year ka, r sb se bri baat kuch boards mn paper Hi smart syllabus k mutabik ni bnaya jo chand topic ktwae the wo b de rakhe hain. I'm worried hmre sath kya hoga
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham Bs yeh akhri kick😂. Come on sister wo private prte hain iska yeh mtlb nhi k wo acdmies nhi lete. Har ksi k pas newton ka demag ni hota. Acadmies k bgair ajkl guzara ni hota siwae agr college private ho to😴.
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham And yes I followed all SOP's as well even I didn't do my shopping for eid😴💔. Well kya frk prta hai koi choice ni hain beth jaein ge ja k hall mn😴🙂
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham I' m not concern about others I'm thinking about myself. The day I got my vaccination I'm on my bed with throat infection , high fever and almost 2nd year students I know are suffering from fever. What we're gonna do here sister🙄.
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham Students ne apne 2 saal passing marks lene k lye zaya kiye hain ? Konsi achi uni admission degi unko btaein gi ap ? Khn se bhrein ge wo itni fees ? Ksi ne dctr bnena tha ksi ka koi khwab tha pr ab highest marks wale b sar pkr k bethe hain to koi bat to hogi na
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham Ap khud is sb se guzri hain to smjh skti hain phr b ap bchon ko bilawja smjh rhi hain just think for once sis ☺
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham Shafqat sahab ne b vaccine lgwai thi suna ha unko dobara corona hogya tha🤔 and of you're talking about SOP's to wo kya bolte hain bhla "This is Pakistan baby"
Pic bnane k lye bich wali line se bche utha diye jate hain personal experience hai clg ka Alhmdulillah🙂
@gullrukhshahid@waleedtariq456 @ranaehtishham Ap logon ne Corona bhugta hai ? Paper hone hain nhi hone , ab honge tab honge wala drama b saha hai? Clg bnd hue hon apke tym pe ya acadmies bnd krdin hon ya apne ksi apne ko khoya ho due to corona r kuch din mn exam b ho , nhi hua na yeh sb. Thank to Allah plz🙂