@kurvishk Hi Urvish, we get your concern and we're really sorry for the trouble. Right now, we don't have a refund/return policy. For Ticket ID 69833104, a replacement has been sent and should arrive in 4โ5 days. Please be patient with us until then. โ Eva
@Mitsuki_soramie We get why you're worried. The Airdopes 311 Pro might turn on at 100% volume, as the user manual says, and you can change the volume on your connected device. But pausing because of small movements isn't a feature; you control playback with the touch controls. - Eva
@kurvishk Hi Urvish, we understand your concern, but weโre sorry we donโt have a refund/return policy. Also, we checked ticket ID 69833104, and a replacement was issued. It will be delivered to you in 4-5 days, so please be patient. - Eva
@satya_10_45 We're sorry, but because of X limits, we can't DM you. Please email us at [email protected] and give us the email address you used to contact us, so we can help you. - Eva
@Gourav39628289 Hi Gaurav, we apologize for the inconvenience caused to you. We request you to please elaborate on your concern along with an invoice copy so that we can assist you better way. - Eva
@kuldeeps1 Hi, we're really sorry for the trouble. Please share your ticket details with us. Also, remember that we don't have a refund/return policy. - Eva
@Harshit10091991 Hi Harshit, we apologize for the trouble. We have asked the courier partner Delhivery to pick up your product for exchange with ticket ID 70084294 in 2-3 days. Once we get it, we will begin the refund process, and the money will be credited in 5-7 working days.
@ankit_barai04 Hi Ankit, we checked your order 10250101, which was placed on October 3rd. The whole process will take 5-7 days, so please be patient. The date shown when you placed the order was not the exact delivery date because it depends on the logistics partner's availability. - Eva
@satya_10_45 Hi Siddhanth, we get your concern,, but we're sorry we don't have a refund/return policy. Please send us a copy of the invoice, so we can help you more. - Eva
@GmailNityam If you need help finding the serial number on your product, visit this link for more assistance: https://t.co/3x8B7YZvfE
Also, you can check the video below for more information. - Eva
@GmailNityam Please file a complaint using this link: https://t.co/unHUMp7EMn. The replacement process will take 10-14 days. You can also watch the warranty video guide here: English: https://t.co/22RsFAqCiZ Hindi: https://t.co/usPvsxqz6Z
@GmailNityam Hi Nityam, we are sorry for the trouble caused to you. We checked ticket ID 69485648, and the reverse pickup was canceled because the courier partner tried several times to pick up the product but couldn't. We suggest you reclaim the warranty so it can be picked up. - Eva
@Mitsuki_soramie Thank you for sharing the details, and we note your feedback on the product which will be shared with the team. Unfortunately, as informed earlier we don't have a refund policy. -Adi