SATE MINANG PAK EDI....
❗❗❗ PERHATIAN ❗❗❗
🐓 AKAN BEROPERASI DARI JAM 10 PAGI KE 7.30 PETANG
🐄 ANDA BOLEH ORDER MELALUI APLIKASI FOOD PANDA
DAN GRAB FOOD MULAI JAM 10 PAGI SETIAP HARI..
KAMI UNTUK PERTANYAAN
WHATAPPS 0102751474 (ALIN)
#sateminang
Gado-gado di beri nama... 🔥Pedas tu boleh la tahan.. Seakan-akan rojak tp rase kuahnya berbeza..
Mana yang dah biasa makan msti repeat lagi.. 😋😋😋
Yang belum cuba tu try la rase.. Kat mana??
SATE MINANG PAK EDI bukan sate je.. Macam-macam makanan dari INDONESIA ada kat cni
Selamat menyambut tahun 2020.. Kenangan 2019 amat bermakna bagi kami.. Tq semua custermor serta rakan2 dan kenalan2 yang terus support kami untuk terus maju..
Moga 2020 ini kami akan terus melangkah ke hadapan lagi.. Amiin..
#jjcm#laparpo#viralfood#whi#astroprima
Dah nk masuk 2020.. Dengar kata 🚗 pon dah nk terbang ke langit.. X tau la sembang ke langit ke sembang 🐗 terbang..
Sebelum 2020 ni custermor yg belanja makan rm30 di RESTORAN SATE MINANG PAK EDI akan di di HADIAHKAN KELENDAR TAHUN 2020 secara percuma..
#sate#sateminang
Betul kata org kot..Minum TEH BOTOL SOSRO menambah lagi selera
Makan sate dan dihidangankan dgn TEH BOTOL SOSRO yg sejuk..Fuh mantap..
Di import khas dari indonesia..Bukan keleng2..Nak try rase.. Sedap ke x sila cuba..Perghh..
#sate#satepadang#sateminang#sateminangpakedi