@idzhamohidzham Bagi saya target inisiatif ni golongan belia. Istilah belia kita adalah dlm lingkungan umur 15-35 tahun. Kalau nak keluarkan umur 15-17 tahun mungkin tak boleh park utk program belia. Lagipun kan perkahwinan bawah umur memerlukan persetujuan hakim shariah / ketua menteri 🙂↔️
@thelast_demigod@hafizadam Mcm salah jer. Yg dimaksudkan persamaan dlm pemilihan tarikh 4 july sebagai tarikh rasmi tu walau byk state belum merdeka. Bukan mcm mana US merdeka
@illababyboo@filzah_salih@BendiTheBagak@ReezRahman Takpe, aku faham. ‘Priority’ bagi kau bukan untuk orang yang perlukan priority, tapi untuk orang yang sempat claim dulu. Lambat sikit, tunggu next train. Mantap SOP. 😂
@illababyboo@filzah_salih@BendiTheBagak@ReezRahman So apa bezanyer dgn beri orang OKU duduk kerusi dlm train? Ikot logik kau ni siapa sampai dulu duduk lah dulu. Siapa suruh org OKU ke preggie woman ke sampai lambat. Mcm tu ke?