I suka Aunty HR ni. Dia selalu ajar pov daripada seorang pekerja dan bukan Hr 😂. Kalau nak tipu mc make sure buat bagi clean. Hold dulu any social updates especially kalau kau follow kawan2 or management tempat kerja. Benda tu pon nak kena ajar 😂
Potong la kak engku nie..Harap kak engku boleh slow down sikit. Banyak potong percakapan Keanu.. Bagi la peluang or blend in dgn 2nd pengacara..tahu sebelum nie mengacarakan sorang tapi bagi la peluang yang lain bercakap :)
#KilauanEmasSelebriti#astroria
Ada tak darkside study di UITM Shah Alam korang?
Me : Ada seorang lecturer ni dia langgar arwah kawan saya, tapi disebabkan lecturer tu Datin, kes tu diam je. Ceritanya, lecturer tu langgar kawan saya baru habis kelas, tengah jalan kaki kena langgar sampai jatuh ke bawah bukit. Mind you, lecturer tu sebenarnya nak cuba lari masa lepas langgar, tapi nasib baik student2 sempat tahan dia. Al-Fatihah buat arwah Dhia.
Kredit : jrnlrhn
Aku bukan suruh dia buat something untuk aku pun.
Aku cuma minta untuk jaga anak demam aku je.
Kat situ baru aku sedar satu benda:
Kau boleh setia bagai nak rak kat sesebuah company tapi kau juga boleh diganti sekelip mata macam tu je.
Briskwalk sama...
Tapi kenapa hasil tak sama? 😩
Kawan awak jalan 30 min → ada hasil turun berat
Awak jalan 1 jam setiap hari → berat statik je
Bukan awak malas. Jawapan dia: WAKTU. Baca sampai habis.
Banyak syarikat suka underpaid pekerja yang setia selama bertahun-tahun. Alasan tak ada bajet. Tapi bila pekerja setia tu resign, tiba-tiba ada pulak bajet.
Masalah kat sini bukan duit, tapi adakah majikan kita value dan hargai kita sebagai pekerja dia.
Kupikirkan satu, rupanya dua adik baru saya!
Tak tahu pula saya ada adik baru.
Saya bawa diri la macam ni, diorang rampas ayah saya macam tu je!
Siap buat bunyi ekkk masa dia minum susu mak ayah bagi ni, sejak ayah duduk kampung (sebab anak anak semua dah kerja) macam macam benda dibuatnya.
Ni paling terbaru, didik kucing dah macam anak sendiri.
Kredit : m4inaa
@Swize18@JatIkhwan Alhamdulillah Selamat dah semuanya..yang lagi gempak bila ada sorang pakcik tu Komen akan jumpa di pos musoh InsyaAllah lagi can't brain.Tak kosong pakcik tu