Korang rasa korang bahagia tak dekat tempat kerja sekarang? Cuba share dengan admin kenapa korang tukar kerja. RT and tag kawan-kawan korang yang ada keluhan macam dalam video.
Seingat aku, walaupun resume aku belen habis, tapi aku hanya aktif dekat Jobstreet, Monster dgn Linkedin. Aku takde pun akaun Ajobthing tu. Ada approach utk kerja mcm ni korang hati-hati la ya, scammer semua ni.
You’re not a regular graduate, so why settle for a regular career.
Push yourself further with Axiata. Work at the cutting edge of technology. Make ‘bold’, ‘fearless’ and ‘innovative’ a part of your everyday.
Ready to #BreakYourBoundaries? Apply now - https://t.co/hWAZ1GqxVx
Korang nak tahu tak! Mug Warmer + set box hanya RM48 je 😱.Harga ni dah include postage 🚚 yang paling best, setiap pembelian korang akan dapat Free Chocolate perfect gift gittuw. 🎁😍.
Yes, Korang tak salah tengok !
Harga Runtuh untuk korang ! Jimat Sehingga RM 20 😍😍
Childhood Snack Giftbox.
📌Normal Price RM 38 .
‼️ Harga Promosi ; RM 28 termasuk postage.
Order sini ; https://t.co/IwDrz3YdIL
#TahukahAnda Setiap tahun, 21 September diingati sebagai Hari Alzheimer Sedunia. Demensia atau nyanyuk adalah salah satu simptom Alzheimer dan mengikut statistik, 50-60% pesakit Alzheimer menghidap Demensia.
#Alzheimer#LetsTalkAboutDementia
Korang mesti rindu nak makan childhood snack macam ini kan? Korang boleh dapatkan 1 box childhood snack mcm ini cuma dengan harga RM 28 je termasuk postage ! Kalau korang nak buat ini jadi Giftbox pun boleh !
Klik ; https://t.co/t1Zt8qhza7