5 malam terakhir, Ramadhan. Time flies so fast. May Allah accept our duas and bless us with good health, wealth and success in every step in life. Amin Ya Rabb.
Even if wearing mask is no longer mandatory, im still gonna wear it. I mean, this is the only way for me to escape from having small talk and getting recognized by people im trying to avoid ๐ญ๐ญ๐ซ
Ingat KL je jammed, satu Malaysia rupanya. Orang ambil kesempatan selesaikan apa yang patut minggu ini & minggu depan boleh balik kampung. Kemeriahan raya kian terasa selepas dua tahun tidak beraya. Hati-hati semua.
โChelsea salah satu kelab terbesar di dunia. Apabila saya mendengar tentang peluang itu (terlibat dalam konsortium untuk membeli kelab), saya seยญperti wow! Ini peluang hebat untuk menjadi sebahagian daripada sesuatu yang begitu besar." https://t.co/v3KVWNregV