Page 363 of 365.
I just wanna say thank you to all people who have been part of my life this 2023. You guys are the best. I really appreciate it. Thank you 🤍
Thank you promoter SASA sebab suggest perfume ni... sumpah wangi gilerrr ! Bau pun tinggal belakang & tahan lamaa . Hidung i bau perfume ni macam ala2 Burberryy Gucci sikit 🤭
Siapa tengah aim Laura Mercier loose powder, jangan terus beli dekat Sephora!
SASA official shop dekat Shopee ada jual and boleh dapat bawah RM100. Confirm authentic 💯🫣
Beza harga memang tak masuk akal!
Sayang, magnesium is literally the answer to..
Otak tak bising. Tidur lena. Nervous system calm down. Anxiety kurang. Migraine hilang. Lenguh badan lesap. Muscle cramps takde.
It works like crazy… To be exact: Magnesium chloride/glycinate. You’re welcome💗
Anak tudung yang kemas melekat elok atas kepala and susah menggelongsor ke belakang is definitely a blessing to us perempuan bertudung kan? 🥹💖
The anak tudung The feedback
Sis,if you byk keputihan, gatal / bau tak best..pls try this cepat!
This probiotic is khas utk wanita je, bukan yg generic at farmasi tu..
ada 8 jenis probiotics + 600 Billion CFU super powerful utk protect vaginal & urinary tract.
original beli sini - https://t.co/nJ6CAafGh1
Lepas tengok Aida Razman siapkan diapers bag anak dia baru i tau mak mak ni sebenarnya banyak bawak barang atas dasar ‘just in case’ 🤣🤣 hebattttt la naluri seorang ibu ni boleh predict anakkk hahahhaa
Tips from skin doctor sendiri :
1) Balm. Keluarkan whitehead, sebaceous filament
2) Astaxanthin Glutathione. Cerahkan satu badan
3) Glycolic acid. Tanggalkan daki celah lipatan
4) Skin filler? Hilangkan fine line
Legit menjadi. Dah 3 doktor cadang makan this supplement kalau nak skin makin cerah, parut hilang and muka dah tak kusam.
Amik sebiji sehari je & you’ll see the magic kulit jadi makin lembap, cantik and i perasan parut jerawat makin pudar 🥹🫶🏻
https://t.co/QMjtPgcAfB
THANK YOU AKAK YANG VIRALKAN THIS PRODUCTS. Jerawat dah jarang naik, skin dah cerah sikit and pipi dah tak jatuh weh makin firmmm 🥹🙏🏻 Sekali gus nampak dah tak kusammm kalau nak keluar bareface pun.
Benda paling aku benci kalau basuh pinggan is, air yg turun dari pinggan tu. Meleleh leleh, sampai jatuh kat lantai. Jenuh nak mengelap satu hal
Annoying gila. Pastu serabukkkkknyaaaaa tengok pinggan2 tu. Sakit bijik mata weh 😫
Korang tengok ni! I jumpa lubuk perfume Korea murah murah wehh 😩💖 semua bau ada!
From fruity floral to sweet gourmand, vanilla & citrus! You just name it 🙏🏻 i dah borong 4 botol tunggu sampai jeeee.