Bismillahirrahmannirrahim,
Ya Allah lindungi dan ampunilah dosaku Ya Allah, lindungi dan ampunilah dosa kedua ibu bapaku, sanak-saudaraku, sahabat-sahabatku, guruku dan semua muslimin muslimat didunia ini Ya Allah. Aamiin Ya Rabbal Alamin.
Baca selepas doa tidur.
Selamat Malam.
Meet Park Jin Hyok, the best hacker in the world
Yesterday, he stole 400,000 ETH ($1.5B) from Bybit
I spent 20h exposing his scheme and was shocked
Here's how he managed to do it and what's next👇🧵
Satu lagi kes unfair dismissal dan kalini mahkamah arahkan majikan untuk bayar RM1,036,640 kepada bekas senior manager.
Dia dimasukkan ke PIP, dan selepas review ke-4, barulah dia capai semua PIP goals tapi masih dibuang kerja.
Ingat, PIP bukan alasan untuk boleh buang pekerja
Last week, one of the makcik. Keep on asking me to be pregnant. Sekali ku jawab, suami saya sayang saya makcik. Dia tunggu sampai saya sedia for 2nd child. In Shaa Allah ada nanti. Psst, parents & inlaw semua chill. Hang sibuk lebih.
Oh lupa, maybe she just cared?
Don't know laa
masih menyeru founder2, influencer2, untuk sumbangkan mesin scan. pergi ke klinik kesihatan/hospital berdekatan anda, dan hadiahkan la mesin ultrasound macam kat bawah ni. paling2 1 klinik kena ada dua scan, baru la pt tak tunggu lama.
“One day someone will dig up these meetings, will see us pleading for the lives of our people... They will look at the people who sat around this table.”
Depa nak jadi terkenal, kita bagilah.. Tak tahulah orang asing atau tempatan..
Mangsa dikatakan diekori selepas keluarkan duit dari bank.. Jumlah kerugian belum pasti berapa..🤔
📍ATKC Hardware, Banting.
Tgk kes Dr. Say and maid dia
I wanted to say a lot of harsh things from parenting pov
Kerja, paham
Kerja Dr...paham lagi
Tapi
Kerja flexible...cannot bro
Cuti byk kali tak bawak anak....lagi la takleh brain
Ramai buat content parenting tapi sbnrnya tak berapa nak parenting..
@asoshiation Nie kalau aku pi awai kena hahahah. Kulit kuning langsat dengan gemuk hahahhaha. Elokkkk takyah pi perabih duit kat korea. Baik pi makan makan kat dalam Malaysia jaaa. Lagi enjoyyyyyyyy hahahahah