Nasib baik admin pasukan up kempen ni.
Kalau dok banyok carutan yang koh dengor sendiri dari pemain ragbi Juventus sampai lah ke tempat duduk penyokong.
Uniting Hearts Against Hate β€
Moh rodong bersama-sama kita perangi 'Hate-speech' dan 'Cyber-bully' di media sosial.
RT poster kami dan sertakan hashtag #uniteagainsthate sebagai tanda sokongan aokmer terhadap kempen ini.
Jangan lupa tag akaun rasmi SPFC.
Seorang pemain import, yang amat "cemerlang" di dalam Liga Malaysia, mungkin tidak akan kekal lama, sebab sering bertelingkah dengan jurulatihnya dan pemain2 lain dalam pasukannya . .
Senarai rasmi kelab-kelab bola sepak Asia yang menerima lesen kelab untuk AFC Champions League 2023/2024.
Dari Malaysia, ada 11 permohonan dan hanya 7 diluluskan iaitu;
- JDT
- Terengganu FC
- Sabah FC
- Selangor FC
- KL City FC
- Kedah Darul Aman FC
- Penang FC
*15/6
Kalau Pahang pergi ke venue perlawanan (SEPERTI DALAM JADUAL), pasukan Pahang akan dapat 3mata percuma (KALAU PERLAWANAN TAK DAPAT DITERUSKAN) keknye penat la sikit.
Ibarat gi saje.
Kalau tinggal 13 orang je gone nak main bolo lawan @OfficialPahang ?
Kalau Pahang tak pergi ibarat Pahang terima penundaan walaupun dah tolak penundan tersebut pada awal minggu lalu.
Dengan hanya 13 pemain yang menyertai sesi latihan semalam, dan mungkin akan terus berkurangan. Kelantan memerlukan 10-11 pemain baharu di jendela kedua perpindahan nanti π€―
Harap tiada sekatan perpindahan dikenakan ke atas #Trw2023.
Tapi ada pasukan tu nak naikkan harga pasaran pasukan mereka dengan menandatangani semula pemain lagenda mereka buat kali keTIGA dan terus memaksa pemain tersebut keluar dari persaraan.
Naik benda gitu. Makin kebelakang ada la.
βBanana fruits 3times untuk tahun ke3β?
Harapnya tidak kerana :
1)Fandi minta dan AKAN dapat pemain baru untuk diganti dengan pemain pilihannya sendiri awal musim lalu.
2)samar-samar lagi nampak pemprotesan dalam pasukan sepanjang 10 perlawanan.
Tahun lepas ramai kena reject dengan Head Coach sebelum DS ambil alih pasukan senior sebab datang sekadar bawa boot dengan stokin lepak KP .
ShinPad, Stokin Bola semua tak bawa terus dihalau. Datang pula berlenggang. Huhu. Tak terpilih terus dicop kroni. Padahal salah sendiri.