Masa saya tengok siri tu tak der negara Malaysia, rasa berbulu je. Rupa-rupanya saya memang berbulu.
Makanan kucing kat malaysia pun sedap, apatah lagi makanan manusia! Kita berhak ada dalam siri netflix Street Food tu.
Kena sign ni.
The knives are out, Malaysians! Did you know that Netflix made a Street Food series and Malaysia wasnโt featured? Sampai hati. So we decided to make our own video and we need your help. Jom #BersatuForMakan and sign the petition at https://t.co/0HyWe59ChS. #StreetFood
Saya jeles dengan orang yang hidup secara YOLO.
Mereka berani utk buat apa saja sebab You Only Live Once.
I can't really do that. Saya hanya boleh YOLNT.
You Only Live 9 Times sebab I have 9 lives.
Anda balik kampung mana this year?
Saya tak balik kampung tapi saya bawak family pergi bercuti ke Pulau Tikus.
Nak makan "angin".
(I think we'll be eating more than just angin. Pulau tikus kot. Culinary heaven buat kucing kucing).
Saya akan lakukan apa sahaja untuk buat anda happy.
Saya akan menangis supaya anda boleh minum air mata kucing.
Saya benarkan anda tarik misai saya untuk minum kopi misai kucing.
Saya benarkan anda tarik lidah saya untuk makan kuih lidah kucing.
Selamat hari raya errrbody!
Just in case ada confusion -
Tour de Langkawi adalah satu perlumbaan basikal di Langkawi.
Tua di Langkawi adalah saya kalau saya dah pencen dan menjadi tua di Langkawi.