I nak share macam mana nak dapat makeup flawless macam ni. Base kena padu! This makeup look from 10am till 6pm ! Lepas i dah gi full body massage apa semua still on point makeup i! Kiri before, kanan after 8 hours. Product used as base makeup cont-
One of my wishlist dah termakbul untuk join makeup class kak Erin Leola, semoga dengan ilmu ni I dapat manfaatkan dgnncantikkan ramai lagi bride/client I in the future. Aminnnn ❤️❤️
I know sekarang ramai concern nak cari the correct mua untuk tanned skin. Kalau you suka soft glam/ natural boleh la recce i hehehe. Sejak kebelakangan ni ramai tanned skin yg book dengan i, alhamdulillah 🥰🥰
Harini ada client makeup untuk dinner award. Tapi theme bridal yaa. Auto jadi pengantin balik satu malamm. Btw siapa ada event on July onwards boleh la cari sayaa 🥰
Ada satu ayat ni tergiang giang tau “kita memaafkan orang bukan untuk dia tapi untuk diri kita sendiri nanti dekat akhirat” sbb kalau kita dendam/tak maafkan. Kita pula nak kena tunggu orang tu dekat akhirat sedangkan kita dah boleh masuk syurga terus takyah tunggu sesiapa