@JarrNadjmuddean 1998 dapat lesen, 1999 berkelana ke KL dengan moto suzuki rc bapak. Gaji pertama aku beli buku peta macam ni. Jenuh menelaah setiap kali nak pergi mana-mana.
Apa nak buat bila kau rasa lost dalam business?
Dulu aku tak kenal sesiapa, aku selalu lost dan tenggelam dalam lautan youtube dan google demi mencari jawapan untuk selesaikan masalah contohnya
"Kenapa ads cantik, tapi sales xde?"
Dlm segunung carian, satu jawapan pun takde
Bisnes online 💼 khas untuk orang:
1.Introvert
2.“Malas”
Sebulan income 💵 RM2,500 insyaallah ada
Tak perlu keluar rumah 🏡
Tak perlu handle shipping🚚
Tak perlu keluar modal besar💰
“Malas”= Kerja nak buat sekali je tapi gaji nak hari-hari👇🏼
https://t.co/IyvbBOXjX6
Kalau you still tak tahu #HashtagStrategies such as,
• What is the purpose
• Which to choose
• How much to put
Then this thread is for you! 🫵🏻😉
I'm going to spill 3 Types of #Hashtag to help your contents reach the right audience! ✅
Spend 2 minutes to read this Thread ⤵️
@askrapidkl Oklah kami redha, memang masa, tenaga dan duit kami ni tak bernilai. Iyalah kami ni bukan VIP. Pandai-pandai lah kami mencari solusi sendiri. Terima kasih @askrapidkl
To grow your paid Discord it's best to be on US TikTok
So I just created a guide on how you can get on US TikTok from ANYWHERE in the world right now
This actually works
Like, RT + Comment 'tiktok' and I'll DM it to you for FREE
(must be following, or I can't send)
Selamat Tahun Baru 2023!
Tahun baru mestilah kena pakai fon baru kan! Okay min nak buat giveaway sebuah fon OPPO A17k kepada salah seorang follower. Retweet je tweet ni dan min akan pilih seorang pemenang selepas 24 jam!
Selamat pagi semua! Kali ni min nak bagi fon OPPO A17 kepada salah seorang follower. Macam biasa, retweet je tweet ni beserta hashtag #OPPOMalaysia dan seorang pemenang akan dipilih selepas 24 jam!
Semalam OPPOMin setuju nak sponsor fon, so min nak share juga dengan korang. Min akan bagi sebuah fon OPPO A57 kepada salah seorang follower yang retweet tweet ni beserta hashtag #OPPOMalaysia. Pemenang akan dipilih selepas 24 jam. Okay go!