Maaf tau, berdasarkan video Puan Mia share tu, bibik tu tarik tangan anak dia dekat ketiak bukan tarik pergelangan tangan which it is fine.
Dan bibik tu pun bagi respon agak pantas selamatkan anak tu.
Timbul isu bila bibik tu tak bagitahu sesiapa tentang isu terjatuh tu. And as majikan, jangan terus point out salah orang, tegur dulu. Kalau dah tegur banyak kali tak dengar, itu lain.
Selagi mana anak tu dalam keadaan selamat, kita as parents pun perlu belajar untuk berlapang dada sebab kita yang pilih untuk bagi orang lain jaga anak kita sendiri.
Ada someone share pasal how her father & family member managed to handle her mom yang ada bipolar. Dia tengok mak dia kena ikat masuk hospital since she was 5 l. I dibenarkan share bagi mereka yang nak tahu macam mana nak handle keluarga yang ada bipolar.
Feel free to RT ok?
Balik both side kampung mmg akan kena ignore sbb husband sejenis akan tolong preparation raya. Mengemas rumah sama ada keluarga dia /keluarga belah i.
Cuma kalau I nampak dia masuk bilik mmg cecepat i follow belakang astu mintak pelukkk… hehe mesti nak perhatian
Long distance relationship ni untuk orang yang matang je
dia busy, kita bagi masa. gaduh, communicate cara baik. merajuk, pujuk. simple je
& always remember, the best will stay
“Congratulations, you passed!”
“congratulations, you’re hired!”
“congratulations, you’re approved!”
“congratulations, you’re accepted!”
“congratulations, you’re promoted!”
all this in 2024
أمين
Dulu masa aku mula dapat anak, aku dah bgtau plan aku pada wife
"Kita jaga pemakanan anak, jangan bagi makan jajan"
Tapi, ternyata keputusan tu adalah satu kesilapan.
Kenapa?
Ni ilmu parenting jalanan untuk korang yang bakal ada anak nanti
Penuhkan posting ini di timeline anda
❤️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
❤️❤️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
❤️❤️❤️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
❤️❤️❤️❤️🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
❤️❤️❤️❤️❤️🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
❤️❤️❤️❤️🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
❤️❤️❤️💚💚💚💚💚💚💚💚💚
❤️❤️💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
❤️💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
Kau rasa rude. Aku rasa cikgu ni letih. Kau takkan faham apa rasanya bila budak buat perangai serupa tak belajar langsung. Bukan ada masalah apa pun, lebih kepada masalah attitude je. Betul la tu, takde usaha langsung.
Baru masuk setahun kahwin orang dah start “kesian” dekat I sbb takda anak.
Tak perlu kesian pada kami yg takda anak lagi ni makcik oi.
Kami hidup okay je. Pergi jalan tak perlu risau anak nak letak mana, tidur malam lena, alhamdulillah.
Idk but I rasa setuju dgn video ni 😭