Masa dalam interview:
"Eh, gaji awak sebelum ni RM2,700 je. Kenapa minta sampai RM4,500?"
Ramai orang akan jawab: "Saya follow market rate sekarang je"
Tapi jawapan yang lebih menarik adalah:
I nak share satu method macam mana I manage my gaji to put into all different bank accounts.
If this thread helps you, then please spread it to others! ✨💸
This gave me goosebumps. May the most high bless you bro.
Crazy how certain groups/people of the media portray us out to be animals but the hearts are still turning and accepting our beautiful religion.
Alhamdullilah ❤️🤲🏾
Nak hidup senang?
Ini framemework "orang kaya" untuk hidup senang.
Selepas Alex launch buku dia, aku consume quite a lot of content dia. Untuk tambah ilmu and untuk faham exactly cara dia berfikir.
🧵 Bebenang