Sa mga nasendan ng message na galing sakin, di po ako yan. Someone tried to hack my account or maybe someone hacked my account. Please dont open the message, baka bug lang
Kanang gikapoy nka, ug gitamad na unya gusto nimo nga magpahuway lang sa. Pero dili pwede, kay naa diay tay mga bayrunon π Nganong wala man nag inform ang mga katigulangan nga ing ani diay ka sadya ang adulthood ππ