there’s a difference between makkah and madinah. makkah breaks you to your core. you cry, pour your heart out, and leave your storm there. while madinah heals you. it softens your soul, lifts the weight off your chest, and makes you feel like your duas are already being accepted
I will never judge a person who breaks down in tears over something small. Because I know very well that they are not crying for that reason, but for everything they have been holding inside until that moment
i was advised by my wife not to be in any of the parents’ group chats for my children’s activities, school, football, etc. “you don’t have what it takes,” she said. i read some of the chats. it was good advice.
lahhhh "pasutri" tu pasangan suami isteri ke???? short form indo memang mantap 🤣 tapi ultimate favouriteku mestilah samawa! sakinah mawaddah warahmah hahahahah
Bapa mereka yang juga merupakan jurugambar sambilan Utusan Malaysia Biro Perak, Muhamad Nazreen Syah Musthafa, 36, meluahkan rasa syukur atas bantuan Tabung Kasih@HAWANA yang diterimanya menjelang Aidilfitri lalu kerana membantu meringankan beban keluarga, khusus untuk dua anaknya itu.
Muhamad Nazreen Syah berkata bantuan yang diterima pada Ramadan lepas sangat bermakna kerana ketika itu keluarganya berdepan kesukaran mendapatkan bekalan ubat dan peralatan rawatan luka anak-anaknya yang amat memerlukan penjagaan rapi.
📷 Zulfadhli Zulkarnain | BERNAMA
#BernamaNews #BernamaImages #TabungKasihHAWANA
#Ipoh Dua beradik Aina Afieyah, 9, dan Muhamad Mikhail, 3, yang menghidap penyakit kulit genetik jarang jumpa, Epidermolysis Bullosa (EB) atau kulit rapuh ketika ditemui Bernama di kediaman mereka di Ulu Kuang, Chemor hari ini.
When you’re driving with people in your car, you naturally become more careful because their lives depend on you.
So I just can’t understand how that bus driver, with 44 lives in his hands, could speed recklessly on a dark road at a sharp corner.
Bahaya cucuk kad debit di luar negara. Dalam kad tu duit kau. Duit kau hilang kena, bank akan buat bodo je ye. Pandai-pandailah settle sendiri
Nak travel, pakailah kad kredit, pape jadi pada kad tu, bank paling cepat akan detect. Kalau takde kad kredit, pakai kad prepaid!