@ShahidM089 Hi, we understand your concern and apologise for the disappointment. This is not the experience we want you to have. Kindly share your order details via DM or you can share your contact number to"[email protected]"so we can look into the issue and assist you further.
@VikasPa21343334 Thank you for reaching out to us, we regret for any inconvenince this has caused to you. I would like to inform you that our concerned team has already addressed your issue in Active ticket #415643. We request you to kindly refer the ticket 415643.
@MeGautamK We see that you have created multiple email tickets, the new ticket which you have raised is #420839. We have responded to your queries which you have rasied in your new ticket. We regret for any inconvenience this has caused to you. Kindly refer #420839 for an update.
@MeGautamK We have responded to all the concerns raised in your email under ticket 420839. Kindly refer to the email for our detailed response and available options.
@MeGautamK We have responded to all the concerns raised in your email under ticket 420839. Kindly refer to the email for our detailed response and available options.
@MeGautamK Hi Gautam, we understand your disappointment and sincerely apologise for the prolonged experience. We have responded to all the concerns raised in your email under ticket 420839. Kindly refer to the email for our detailed response and available options.
@MeGautamK Hi Gautam, we understand your concern and apologise for the inconvenience. The store voucher was shared on 10 October, as per your preference, under ticket 399510. Please let us know if you need any assistance with the same. Weโre here to help.
@vmanjunath Hi Manjunath, Wildcraft love that lasts a lifetime! ๐๐ Thank you for being part of our journey.Sounds like Koramangala deserves a spot on your next adventure! ๐๐
@sohailmcdx Our luggage is designed for durability,avoid overpacking, forcing the zip,exposing it to heavy impacts to help it last longer. It has 3-year international warranty covering manufacturing defects, excluding accidental damage.
For more details, please refer to our Warranty Policy.
@MeGautamK Hi, we have released the voucher, please check your ticket #399510 for the same. We appreciate your patiance while we worked on your request.
@MeGautamK As informed earlier in ticket #399510, we have requested the concerned team to release the voucher as per your preference.We kindly request you to allow us some additional time. We will update you in ticket #399510.
We sincerely appreciate your patience and understanding..
@rachitttsharma We understand your concern regarding the price difference across platforms. Prices and promotional offers may vary during special sales, as discounting on partner platforms is at the respective partnerโs discretion. Thank you for your understanding.
@MeGautamK HI Gautam, we have already responded to you in ticket #399510 and you have confirmed that you would like to proceed with proceed with the Walk-in Purchase voucher. We have notified the relevant team, we shall get back to you shortly with an update in ticket 399510.
@ShahidM089 Hi, We have shared the voucher details in ticket - 413861, kindly check your support ticket 413861 for the same and kindly use the voucher code at your convenince within the expiry date.
@ShahidM089 We sincerely regret the delay in addressing your concern. We would like to inform you that we have already responded to you through support ticket 413861, and your request has been forwarded to the team for further review.We will get back to you through the same ticket 413861
@SiddharthaP47@jagograhakjago Hi Siddhartha, we sincerely apologize for the delay and the inconvenience caused. We understand your concern regarding the Warranty claim. In order to check the status and take this forward, we kindly request you to share the SON details to "[email protected]".
@MeGautamK Hi Gautam, Thank you for sharing the relevant details via support ticket - 399510. We have forwarded your request to our concerned team. I kindly request you to reach out to us via the support ticket 399510 for further assistance.
@Surothwale Hi Gaurav, we sincerely apologize for the delay. We have already responded to you through support ticket 404209 and tried contacting you on the number shared, however there was no response. We are currently awaiting the details requested in the ticket.
@AnshuKumarUpad2 Hi Anshu, we would like to clarify that, as per our records, you confirmed through support ticket 407393 on 13 September that you had already received the replacement voucher and had also successfully used the voucher code.
@MeGautamK Hi Gautam, as per the flight tickets shared, we see that you returned to India in the month the June. We request you to reply via support ticket - 399510. For further assistance.