malaysia has one of the most overworked people and you want them to leave their homes even earlier. mind yew many people ALREADY wake up at 5 just to beat the jam. nak awal lagi camne sampai solat subuh kat office or what
just improve public transportation dawg
The more I read about this news, the more reasons why I feel they should impose heavy and I mean HEAVY punishment for drunk drivers. Such a nuisance to other innocent road users. 😔
Hi si Lembam @anthonyloke ,
Bila nak ambik serious usul undang² berat kepada pemandu mabuk?
Sudah tiba masanya kerajaan usulkan satu undang² baru untuk pemandu mabuk yg menyebabkan kematian.
Undang² NYAWA DIBALAS NYAWA.
So Ji-sub did not settle for merely supporting the film of the Palestinian martyr “The Voice of Hind Rajab,” but took on the task of the film's trailer voiceover himself, and was also among the distributors who contributed to bringing the work to SKorea
Geram juga kadang bila kita nak beli baju online, tengok description / tanya live host “material apa ye”, jawapan: “material premium”.
PREMIUM APA NYAHHH PREMIUM POLYESTER? PREMIUM COTTON? PREMIUM BULU KUCING?? WHAT DOES PREMIUM EVEN MEAN IN THIS CONTEXT????
Bunuh bomba ✅
Serang balai polis ✅
Now block jalan hospital yang crucial untuk emergency ✅
Duduk Malaysia tapi perangai macam Tamil Nadu. Lepasni penjawat awam mana pulak dia akan kacau?
Untuk open house raya nanti jom kita buat Spaghetti Bolognese 🍝
Disclaimer: Saya bukan orang Itali, tidak dilahirkan di Itali, dan tidak pernah ke Itali. Resipi ini dibuat menggunakan bahan yang jumpa di kedai runcit sahaja. Tiada tomato Itali digunakan, dan tiada daging fresh digunakan. Kita guna daging beku dari freezer kedai runcit sebab ini yang paling sesuai dengan bajet orang ramai. Ini bukan resipi authentic. Try at your own risk
Banyak betul review yang murni murni dengan Masjid TNB Bangsar. Dan sebab itu lah aku pilih TNB sebagai tenaga elektrik dekat rumah, tak cari yang lain.
Perempuan Melayu bila lelaki Melayu ajak lepak rumah :-
“Lelaki Melayu ni memang semua perangai macam siaI ek? Kau ingat perempuan ni apa kau nak ajak-ajak macam ni. Hormat sikit.”
Perempuan Melayu bila lelaki cina ajak lepak rumah :-