Hi, sesiapa ada terjumpa wallet/dompet warna coklat di dataran merdeka dengan ic bernama Raja Laili pada 16 /12/23. Tolong dm saya ya. Atau hantar di balai polis berhampiran. Nak ambik duit dlm tu boleh tapi selebihnya tolong kembalikan.
Hai guys, today I nak share beberapa free online courses dalam bidang Administration.
Siapa kat sini bekerja sebagai Admin, atau ada job scope as Admin then korang boleh tengok courses ni untuk tambah korang punya soft skills โฌ๏ธ
Me : Kenapa lepas kawin i rasa macam kurang ibadah, kurang dekat dengan Allah?
Semalam waktu pillow talk aku cakap macam ni, mmg dah rasa lama tapi baru harini terluah.
Suami aku macam biasa akan jawab soalan aku dgn nada bersahaja
He : Terasa kurang ibadah dan jauh
@ajkhldsh Apa-apa yang bawa duit masuk: aset.
Apa-apa yang bawa duit keluar: liabiliti.
Kereta = liabiliti
Guna kereta buat grab = kereta tu jadi aset
Simpan kereta dekat garage berbulan = liabiliti
Jual kereta tu dan dapat cash = aset
What is the (estimated) cost for a 300k property? ๐ก
Okay letโs break it down together!
This is gonna be a pretty long thread so bookmark now for future reference OK
Kalau korang belum guna AI lagi dalam daily life korang, you're missing out.
Meh aku share 5 AI tools yang korang patut cuba.
Number 3 tu Malaysian made!