Meh aku citer pengalaman aku. Kalau korang nak dengar la. Jackpot 10 juta punya citer. Ada seram, ada lawak, ada banggang, semua ada.
Ini citer 2020 masa covid haritu. Business semua slow, lock down pulak. Kene hadap kebanggangan Midin lagi.
Life cukup stress.
Siapa pernah lucky draw? Apa hadiah paling best korang pernah dapat? Betul ke ada orang lucky dalam hidup ni?
PS: I tak pernah menang sebab I malang nak mampus.