Dah balik Malaysia pun I still terfikir fikir lagi bila next nak pergi.
Negara yang I rasa nak repeat next year, Yunnan! 🏔️ I pergi DIY je, RM 6k in total untuk 2 orang!
I share itinerary kat bawah 🧵
Ini ialah Hujah untuk Tentera Bawang dan Rejimen 21 Netizen Malaysia hafal kalau orang argue kata Hamas pengganas atau kejam sbb Peristiwa 7 Oktober 2023
My biggest concern about this is the ambiguity of what’s considered harmful.
This is a slippery slope.
1. Are we going to start raiding all shops that sell anything with rainbow / pride painted on it? Including the small businesses.
2. We’re sending a message that it’s not safe for brands and companies to operate in Malaysia.
The Minister has to explain the government’s stand on this matter. And where do we draw the line.
Makin lama soalan seperti
“Masih dara/teruna lagi?”
“Pernah berzina sebelum ni?” dll
mcm soalan yg MESTI ditanya sebab BERZINA MAKIN DINORMALISASIKAN.
Nak2 pula puak2 libtard sampah masyarakat ni menutup maksiat ini dgn
“Org Yg BAik TakKAn PerSoaLkan KisAh SilAm PasAnGan”
Kalau dah sampai tahap hina agama ni, aku rela pilih duduk side yang dibenci manusia lagi dari duduk side yang dibenci Tuhan. Beringat sikit, manusia ni rapuh ja sifatnya, kena langgaq lori pun pecah punah ranah, belum cukup kuat lagi nak cabar Pencipta.