Dr Imelda ni memang best 🤣
I dulu pun masa nak kahwin umur 24, ada org cakap, enjoy la dulu. I umur you beli jam harga RM14k
Kita bingung jap. Kamon, why do I need to buy a watch worth RM14k if I can live in a house worth more than that for free? 🤣🤣
P/s: For me, baik beli emas RM14k tu
Aku pernah try nak pergi wedding orang pakai round collar t shirt, arwah mak aku suruh aku tukaq pakai t shirt Polo (collared t shirt) . Aku tanya arwah mak aku apa masalah nya? Arwah mak aku jawab
"Hang nak bagitau kat semua perempuan kat sana, hang paria?"
Aku tukaq baju
Ramai orang lupa yang sebenarnya menghabiskan setahun tanpa masuk hospital atau menangis di kubur itu satu nikmat yang besar. Kita patut bersyukur sebelum sedar betapa mahalnya kesihatan dan nyawa orang tersayang. Alhamdulillah.
No, I will not be spending my life trying to guess what someone’s pronouns might be, and I don’t care.
If you look like a man, then you’re a man.
Women always know.
Sayang, incase no one told you this yet,
PILATES is that exercise for: posture tegak, backpain gone, pinggang ramping, strong core and flat tummy. Ever since do this, memang tak pernah dah i sakit belakang. That’s the best part ever. 😭💗 I do at home, for free. Meh i ajar: