Mula-mula main suka2 je buat hilang bosan. Bila dah lama-lama rasa seronok sebab bila berjaya kumpul coins dapat claim TNG ewallet reload pin. Not bad lah apps doodoo ni.. senang je main game osom je pun .. Dapat duit boleh la buat topup2 belanja hujung bulan ni π
Saya main game nii boleh buat duit poket , free tanpa bayar apa apa pun π
1. download apps *DooDoo*
2. sign up guna phone no.
3. claim 200 π untuk main
4. tekan profile
5. tekan referral
6. atas kanan ada kunci, masukkan code *F6ZEJ5* untuk dapatkan extra 100 π
Done claim rewards TNG .. ππ΅
Ikut steps ni kalau nak buat duit:
1. download apps *DooDoo*
2. sign up guna phone no.
3. claim 200 π untuk main
4. tekan profile
5. tekan referral
6. atas kanan ada kunci, masukkan code *F6ZEJ5* untuk dapatkan extra 100 π
#sideincome
Saya main game nii boleh buat duit poket , free tanpa bayar apa apa pun π
1. download apps *DooDoo*
2. sign up guna phone no.
3. claim 200 π untuk main
4. tekan profile
5. tekan referral
6. atas kanan ada kunci, masukkan code *F6ZEJ5* untuk dapatkan extra 100 π
Saya main game nii boleh buat duit poket , free tanpa bayar apa apa pun π
1. download apps *DooDoo*
2. sign up guna phone no.
3. claim 200 π untuk main
4. tekan profile
5. tekan referral
6. atas kanan ada kunci, masukkan code *F6ZEJ5* untuk dapatkan extra 100 π
Saya main game nii boleh buat duit poket , free tanpa bayar apa apa pun π
1. download apps *DooDoo*
2. sign up guna phone no.
3. claim 200 π untuk main
4. tekan profile
5. tekan referral
6. atas kanan ada kunci, masukkan code *F6ZEJ5* untuk dapatkan extra 100 π